Trine Øland

Trine Øland

Lektor


  1. 2017
  2. Udgivet

    Det registrerede og det væsentlige - om anerkendelse som praksisform

    Øland, Trine, 25 jan. 2017, Klassisk og moderne pædagogisk teori. Andersen, P. Ø. & T. E. (red.). 3 udg. Kbh.: Hans Reitzels Forlag, s. 371-385 15 s. (Pædagogik og samfund, Bind 2).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Reformpædagogik - progressiv pædagogik

    Øland, Trine, 20 jan. 2017, Didaktikhåndbogen: Teorier og temaer. Laursen, P. F. & Kristensen, H. J. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 107-127 20 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    ‘‘Human potential’ and progressive pedagogy: a long cultural history of the ambiguity of ‘race’ and ‘intelligence’’

    Øland, Trine, 2017, Sociology of Education II. Ball, S. J. (red.). London: Routledge, (Routledge's Major Themes in Education series).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

ID: 8942