Vincent F. Hendricks
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
Kommentarer til publikationsliste
Boblestudier, formel epistemologi, logik, metodologi, formel indlæringsteori, multi-agent systemer, multi-modalsystemer, formel filosofi, opmærksomhedsøkonomi, informationsmarkeder
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2016
- Udgivet
Bubbles are more than you think - The Center for Information and Bubble Studies
Hendricks, Vincent F., 2 maj 2016Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Forskning
- Udgivet
Derfor ødelægger sociale medier din koncentration: Pinball-effekten
Hendricks, Vincent F. & Wiewiura, J. S., 29 jan. 2016Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Forskning
- 2011
- Udgivet
World Champ in Denmark
Hendricks, Vincent F., 9 okt. 2011Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Forskning
ID: 985881
Flest downloads
-
255
downloads
The sense of social influence: pluralistic ignorance in climate change
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
156
downloads
Why statistical offices should hire a comedian
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet