Stine Lomborg
Professor
- 2007
Kognition, kommunikation og socialitet: internetbårne mediefænomener i et socio-kognitivt perspektiv
Lomborg, Stine, 2007.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
- 2008
Rethinking cognition: towards a socio-cognitive approach to studying new media
Lomborg, Stine, 2008.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
The Produsage of the weblog : The use of new media as socio-cognitive experience
Lomborg, Stine, 2008.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- 2009
Navigating the blogosphere: towards a genre-based typology of weblogs
Lomborg, Stine, maj 2009, I: First Monday. 14, 5Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
The Collaborative Produsage of Blogs: Blogging and the accomplishment of social presence
Lomborg, Stine, 2009.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2010
- Udgivet
Networked interaction as negotiations of self: the personal blog as a case
Lomborg, Stine, 2010.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
Produsage networks and relationality on Twitter
Lomborg, Stine, 2010.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- 2011
- Udgivet
Keeping the Line Open and Warm: An Activist Danish Church and Its Presence on Facebook
Lomborg, Stine & Ess, C., 2011, Digital Religion, Social Media and Culture: Perspectives, Practices and Futures. Cheong, P., Ess, C., Fischer-Nielsen, P. & Gelfgren, S. (red.). New York: Peter Lang, s. 169-190 22 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Negotiating the Twitter self. On networks of affiliation and relational pressures
Lomborg, Stine, maj 2011.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Sociable media: Sociable selves
Lomborg, Stine, 2011. 20 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
ID: 33842766
Flest downloads
-
5089
downloads
Using APIs for data collection on social media
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2266
downloads
Self-tracking as communication
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
456
downloads
Users across media: An Introduction
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet