Bjørn Frithiof Hamre
Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
1 - 1 ud af 1Pr. side: 10
- 2014
The students that had to be as clever as they could: Eleverne der skulle blive så dygtige som de kunne
Hamre, Bjørn Frithiof & Kousholt, K., 2014. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
ID: 174713232
Flest downloads
-
779
downloads
Between psychopathology and inclusion: the challenging collaboration between educational psychologists and child psychiatrists
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
339
downloads
Potentialitet og optimering: problemforståelser og optimering i skolen
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
-
253
downloads
How is an Inclusive Agenda in an Excluding Education System: The Danish Dilemma
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet