Jan Thorhauge Frederiksen

Jan Thorhauge Frederiksen

Lektor


  1. 2010
  2. Udgivet

    Between Practice and Profession

    Frederiksen, Jan Thorhauge, 2010, Roskilde Universitetsforlag. 354 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  3. 2011
  4. Udgivet

    Pædagoguddannelsen - intim og intimiderende

    Frederiksen, Jan Thorhauge, 2011, I: Dansk Pædagogisk Tidsskrift. 2011, 4

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. 2012
  6. Udgivet

    Bliver man en god lærer af at skrive en god bacheloropgave?

    Frederiksen, Jan Thorhauge & Rønhede, S., 2012, Professionsretning i praksis: Professionsbachelorprojektet i brydninger mellem arbejde, uddannelse og politik. Sommer, F. M. & Andersen, R. (red.). 22 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  7. Udgivet

    Muligheder og barrierer på erhvervsuddannedes vej til videregående uddannelse

    Frederiksen, Jan Thorhauge, Helms Jørgensen, C. & Hersom, H., 2012, Roskilde. 74 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  8. Udgivet

    Professionsretning, uddannelsesretning

    Frederiksen, Jan Thorhauge, 2012, Professionsretning i praksis: Professionsbachelorprojektet i brydninger mellem arbejde, uddannelse og politik. Sommer, F. & Andersen, R. (red.). 12 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  9. Udgivet

    Pædagoger og efteruddannelse - brug, valg og fravalg

    Frederiksen, Jan Thorhauge, Ahrenkiel, A., Krab, J. & Helms, S., 2012, Roskilde Universitetsforlag. 250 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  10. 2013
  11. Udgivet

    Kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København: Delrapport 2: Undersøgelsens design og formål

    Frederiksen, Jan Thorhauge, 2013, Kvalitativ og kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København. UCSJ-IMODUS, s. 95-159 65 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  12. Udgivet

    Velfærdsprofessionernes vidensproduktion: Praktiker-industri og praktiker-monopol

    Frederiksen, Jan Thorhauge, maj 2013, I: Dansk Pædagogisk Tidsskrift. 2, s. 51-61 10 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  13. Udgivet

    Kritikker af uddannelsesindustrialisering

    Øland, Trine (red.), Frederiksen, Jan Thorhauge (red.) & Brodersen, M. (red.), 15 maj 2013, København: Foreningen bag udgivelsen af Dansk pædagogisk Tidsskrift. 61 s. (Dansk pædagogisk Tidsskrift; Nr. 2, Bind 60).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  14. Udgivet

    Tema: Kritikker af uddannelsesindustrialisering

    Øland, Trine, Frederiksen, Jan Thorhauge (red.) & Brodersen, M. (red.), 15 maj 2013, I: Dansk Pædagogisk Tidsskrift. 60, 2, s. 2-5 4 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftLederForskning

Forrige 1 2 3 4 5 Næste

ID: 32104217