Jan Thorhauge Frederiksen
Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- 2010
- Udgivet
Between Practice and Profession
Frederiksen, Jan Thorhauge, 2010, Roskilde Universitetsforlag. 354 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
- 2011
- Udgivet
Pædagoguddannelsen - intim og intimiderende
Frederiksen, Jan Thorhauge, 2011, I: Dansk Pædagogisk Tidsskrift. 2011, 4Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2012
- Udgivet
Bliver man en god lærer af at skrive en god bacheloropgave?
Frederiksen, Jan Thorhauge & Rønhede, S., 2012, Professionsretning i praksis: Professionsbachelorprojektet i brydninger mellem arbejde, uddannelse og politik. Sommer, F. M. & Andersen, R. (red.). 22 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Muligheder og barrierer på erhvervsuddannedes vej til videregående uddannelse
Frederiksen, Jan Thorhauge, Helms Jørgensen, C. & Hersom, H., 2012, Roskilde. 74 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
- Udgivet
Professionsretning, uddannelsesretning
Frederiksen, Jan Thorhauge, 2012, Professionsretning i praksis: Professionsbachelorprojektet i brydninger mellem arbejde, uddannelse og politik. Sommer, F. & Andersen, R. (red.). 12 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Pædagoger og efteruddannelse - brug, valg og fravalg
Frederiksen, Jan Thorhauge, Ahrenkiel, A., Krab, J. & Helms, S., 2012, Roskilde Universitetsforlag. 250 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
- 2013
- Udgivet
Kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København: Delrapport 2: Undersøgelsens design og formål
Frederiksen, Jan Thorhauge, 2013, Kvalitativ og kvantitativ kortlægning af potentialer og barrierer for udvikling af blended learning-uddannelser på Ingeniørhøjskolen i København. UCSJ-IMODUS, s. 95-159 65 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Velfærdsprofessionernes vidensproduktion: Praktiker-industri og praktiker-monopol
Frederiksen, Jan Thorhauge, maj 2013, I: Dansk Pædagogisk Tidsskrift. 2, s. 51-61 10 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Kritikker af uddannelsesindustrialisering
Øland, Trine (red.), Frederiksen, Jan Thorhauge (red.) & Brodersen, M. (red.), 15 maj 2013, København: Foreningen bag udgivelsen af Dansk pædagogisk Tidsskrift. 61 s. (Dansk pædagogisk Tidsskrift; Nr. 2, Bind 60).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Tema: Kritikker af uddannelsesindustrialisering
Øland, Trine, Frederiksen, Jan Thorhauge (red.) & Brodersen, M. (red.), 15 maj 2013, I: Dansk Pædagogisk Tidsskrift. 60, 2, s. 2-5 4 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Leder › Forskning
ID: 32104217
Flest downloads
-
1740
downloads
Frafald på MEF 2012-12016
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
208
downloads
25 års brok: I krydsfeltet mellem pædagogstuderendes forventninger og pædagoguddannelsens institutionelle rammer
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
54
downloads
Hvad betyder klasse, køn og etnicitet for de velfærdsprofessionelle uddannelsers status?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet