Lucas Cone

Lucas Cone

Tenure Track Adjunkt


  1. 2023
  2. Plug and Play Pedagogy: Exploring the Messy Realities of Smart Technology in a Danish Public School

    Cone, Lucas, 2023, Aarhus Universitet. 278 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  3. E-pub ahead of print

    Subscribing school: Digital platforms, affective attachments, and cruel optimism in a Danish public primary school

    Cone, Lucas, 16 okt. 2023, (E-pub ahead of print) I: Critical Studies in Education. 15 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    The platform classroom: Troubling student configurations in a Danish primary school

    Cone, Lucas, 2023, I: Learning, Media and Technology. 48, 1, s. 52-64 13 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. 2022
  6. Debat: Nils Christies skolekritik har aldrig været mere aktuel

    Cone, Lucas, Schaanning, E., Wiewiura, J. S. & Aagre, W., 2 maj 2022

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  7. En skolekritikk for vår tid

    Cone, Lucas, Schaanning, E., Wiewiura, J. S. & Aagre, W., 4 maj 2022, I: Klassekampen.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  8. Har skolen plads til at være skole?

    Cone, Lucas & Wiewiura, J., 23 mar. 2022, Skolens mening: Femti år etter Nils Christies Hvis skolen ikke fantes. Aagre, W. & Schaanning, E. (red.). Oslo: Universitetsforlaget, s. 183-194

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  9. Introduction: mapping commercial interests and imaginaries in Nordic education

    Cone, Lucas & Moos, L., 8 mar. 2022, I: Nordic Journal of Studies in Educational Policy. 8, 1, s. 1-8 8 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftLederForskningfagfællebedømt

  10. Kampen om historien starter i skolen

    Cone, Lucas, 17 mar. 2022, I: Politiken. Sektion 2 (Kultur), s. 7

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  11. Pandemic Acceleration: Covid-19 and the emergency digitalization of European education

    Cone, Lucas, Brøgger, K., Berghmans, M., Decuypere, M., Förschler, A., Grimaldi, E., Hartong, S., Hillman, T., Ideland, M., Landri, P., van de Oudeweetering, K., Player-Koro, C., Rensfeldt, A. B., Rönnberg, L., Taglietti, D. & Vanermen, L., sep. 2022, I: European Educational Research Journal - EERJ. 21, 5, s. 845-868 24 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  12. Pandemien er forbi. Men kampen for anerkendelse af lærere og pædagogers arbejdsforhold fortsætter

    Cone, Lucas, 15 mar. 2022, I: Skolemonitor.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

Forrige 1 2 3 4 Næste

ID: 337014034