Martin Muderspach Thellefsen

Martin Muderspach Thellefsen

Lektor

Medlem af:


    1. Udgivet

      The significance-effect is a communicational effect: Introducing the Dynacom

      Thellefsen, T., Sørensen, B. & Thellefsen, Martin Muderspach, 2011, I: Sign Systems Studies. s. 209 - 223 15 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    2. Udgivet

      The semeiotic of knowledge representation – profiling conceptual knowledge

      Thellefsen, Martin Muderspach, Thellefsen, T. & Sørensen, B., 23 sep. 2011, From first to third via cybersemiotics: A festschrift honoring Professor Søren Brier on the occation of his 60th birthday. Thellefsen, T., Sørensen, B. & Cobley, P. (red.). Samfundslitteratur, s. 395-422 27 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet

      The role of special language in relation to knowledge organization

      Thellefsen, Martin Muderspach, 2003, ASIST 2003 : proceedings of the 66th ASIST annual meeting. Medford, N.J.: Information Today

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

    4. Udgivet

      The meaning creation process, information, emotion, knowledge, two objects and the significance-effects: some Peircean remarks

      Sørensen, B., Thellefsen, T. L. & Thellefsen, Martin Muderspach, jan. 2016, I: Semiotica. 2016, 208, s. 21-33 13 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      The image in print advertising and comments to Val Larsen’s research program

      Sørensen, B., Thellefsen, T. & Thellefsen, Martin Muderspach, 1 jan. 2018, Brand Culture and Identity: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications. IGI global, Bind 1. s. 48-65 18 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    6. Udgivet

      The image in print advertising and comments to Val Larsen's research program

      Sørensen, B., Thellefsen, T. L. & Thellefsen, Martin Muderspach, 2017, I: International Journal of semiotics and visual rhetoric (IJSVR). 1, 2, 16 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    7. Udgivet

      The formal conditions for the significance-effect

      Thellefsen, T. L., Sørensen, B., Thellefsen, Martin Muderspach & Andersen, C., 2006, I: Semiotica. 158, 1/4, s. 401-406

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    8. Udgivet

      The fallacy of the cognitive free fall in communication metaphor - a semiotic analysis

      Thellefsen, Martin Muderspach, Thellefsen, T. L. & Sørensen, B., 2015, I: Library Trends. 63, 3, s. 512-527 16 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    9. Udgivet

      The dynamics of information representation and knowledge mediation

      Thellefsen, Martin Muderspach, 1 jan. 2006, Knowledge Organization for a Global Learning Society - Proceedings of the 9th International ISKO Conference. International Society for Knowledge Organization, s. 279-286 8 s. (Advances in Knowledge Organization, Bind 10).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    10. Udgivet

      The Significance-effect – A Communicational Effect: Introducing the DynaCom

      Thellefsen, T. L., Sørensen, B. & Thellefsen, Martin Muderspach, 2011, I: Sign Systems Studies. 39, s. 209-223

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    Forrige 1 2 3 4 5 Næste

    ID: 44929070