Mette Mortensen
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2017
- Udgivet
Constructing, Confirming, and Contesting Icons: The Alan Kurdi Imagery appropriated by #humanitywashedashore, Ai Weiwei, and Charlie Hebdo
Mortensen, Mette, 2017, I: Media, Culture & Society. 39, 8, s. 1142–1161 20 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Digital Images and Globalized Conflict
Blaagaard, B., Mortensen, Mette & Neumayer, Christina, 2017, I: Media, Culture & Society. 39, 8, s. 1111–1121 11 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The iconic image in a digital age: Editorial mediations over the Alan Kurdi photographs
Mortensen, Mette, Allan, S. & Peters, C., 2017, I: Nordicom Review. 38, 2, s. 71-86 16 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Users across media: An Introduction
Lomborg, Stine & Mortensen, Mette, 2017, I: Convergence. 23, 4, s. 343-351 9 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 7928
Flest downloads
-
16420
downloads
What is the Self in the Celebrity Selfie? Celebrification, Phatic Communication and Performativity
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3059
downloads
Conflictual Media Events, Eyewitness Images, and the Boston Marathon Bombing (2013)
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2439
downloads
Taking the Extra out of the Extraordinary: Paparazzi photography as an online celebrity news genre
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet