Rasmus Helles
Lektor - forfremmelsesprogrammet
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- 2024
- Udgivet
Algorithmic agenda-setting: the subtle effects of news recommender systems on political agendas in the Danish 2022 general election
Einarsson, Arni Már, Helles, Rasmus & Lomborg, Stine, 29 mar. 2024, I: Information, Communication & Society. s. 1-21 21 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2021
- Udgivet
Converging cultures of communication: A comparative study of Internet use in China, Europe, and the United States
Ørmen, Jacob, Helles, Rasmus & Jensen, Klaus Bruhn, 27 jul. 2021, I: New Media & Society. 23, 7, s. 1751–1772Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The social uses of the Internet: Introduction to the special section
Ørmen, Jacob, Helles, Rasmus & Jensen, Klaus Bruhn, 15 maj 2021, I: New Media & Society. 23, 7, s. 1739–1750Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2020
- Udgivet
Infrastructures of tracking: Mapping the Ecology of Third-Party Services Across Top Sites in the EU
Helles, Rasmus, Lomborg, Stine & Lai, Signe Sophus, 1 nov. 2020, I: New Media & Society. 22, 11, s. 1957-1973 19 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Big data and explanation: Reflections on the uses of big data in media and communication research
Helles, Rasmus & Ørmen, Jacob, 25 jun. 2020, I: European Journal of Communication. 35, 3, s. 290-300 11 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
SMS counselling at a child helpline: counsellor strategies, children's stressors and well-being
Sindahl, T. N., Fukkink, R. G. & Helles, Rasmus, 2020, I: British Journal of Guidance and Counselling. 48, 2, s. 263-275Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2019
- Udgivet
Datafied knowledge production: Introduction to the special theme
Thylstrup, Nanna (red.), Flyverbom, M. (red.) & Helles, Rasmus (red.), 27 sep. 2019, I: Big Data & Society. 6, 2, s. 1-5 5 s., 1.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
- Udgivet
Meshes of Surveillance, Prediction, and Infrastructure: On the Cultural and Commercial Consequences of Digital Platforms
Helles, Rasmus & Flyverbom, M., 31 mar. 2019, I: Surveillance & Society. 17, 1-2, s. 34-39 6 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2017
- Udgivet
Travelling or not? A content analysis mapping Danish television drama from 2005 to 2014
Helles, Rasmus & Lai, Signe Sophus, 19 dec. 2017, I: Critical Studies in Television. The international journal of television studies. 12, 4, s. 395–410 16 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Speaking into the system: Social media and many-to-one communication
Jensen, Klaus Bruhn & Helles, Rasmus, 2017, I: European Journal of Communication. 32, 1, s. 16–25 10 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 9103
Flest downloads
-
3765
downloads
The internet as a cultural forum: Implications for research
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
401
downloads
Books and publishing in a digital age – an introduction
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Udgivet -
393
downloads
Going digital: Changing the game of danish publishing
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet