Stig Hjarvard

Stig Hjarvard

Professor


  1. 2008
  2. Udgivet

    Introduction: The mediatization of religion: enchantment, media and popular culture

    Hjarvard, Stig, 2008, I: Nordic Journal of Media Studies. 6, s. 3-8 6 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  3. Udgivet

    Kommunikasjonssamfunnet: Moral, praksis og digital teknologi

    Hjarvard, Stig, Levold, N. (red.) & Spilker, H. (red.), 2008, I: Norsk Medietidsskrift. 15, 2, s. 156-159 4 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseForskning

  4. Udgivet

    Politisk spin

    Hjarvard, Stig, 2008, I: Tidsskriftet Politik. 11, 1, s. 112-113 2 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseForskning

  5. Udgivet

    The mediatization of religion: A theory of the media as agents of religious change

    Hjarvard, Stig, 2008, I: Nordic Journal of Media Studies. 6, s. 9-26 18 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    The mediatization of society: A theory of the media as agents of social and cultural change

    Hjarvard, Stig, 2008, I: Nordicom Review. 29, 2, s. 105-134 30 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 11746