Stig Hjarvard
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
ORCID: 0000-0001-9194-6085
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2012
- Udgivet
Introduction
Hjarvard, Stig & Lövheim, M., 1 jun. 2012, Mediatization and Religion: Nordic Perspectives. Hjarvard, S. & Lövheim, M. (red.). Göteborg: Nordicom, s. 9-17 9 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Three Forms of Mediatized Religion: Changing the Public Face of Religion
Hjarvard, Stig, 1 jun. 2012, Mediatization and Religion: Nordic Perspectives. Hjarvard, S. & Lövheim, M. (red.). Göteborg: Nordicom, s. 21-44 24 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The Study of News Production
Hjarvard, Stig, 2012, A Handbook of Media and Communication Research. Jensen, K. B. (red.). 2 udg. London / New York: Routledge, s. 87-105 19 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 11746
Flest downloads
-
6644
downloads
Mediatization: Theorizing the Interplay Between Media, Culture, and Society
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Forskning
Udgivet -
5016
downloads
媒介化:社会变迁中媒介的角色
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3293
downloads
Indledning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Udgivet