Åben skole i et kultur- og fritidslivsperspektiv
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Åben skole er et paradoks. Den inviterer det lokale kultur- og fritidsliv ind, vil selv drage ud, men vil samtidig diktere både mål og betingelser for samarbejder. Artiklen vender vinklen på Åben skole og spørger: kan vi opløse paradokset og dermed åbne konstruktive samarbejdsformer, som kan indfri Åben skoles visioner, berige de børn, det hele handler om og samtidig skabe den synergi og respekt på tværs af sektorer og institutioner, som efterspørges?
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Åben Skole |
Redaktører | Lars Emmerik Damgaard Knudsen, Laura Lundager Jensen, Anders Vestergaard Thomsen, Merete Fredslund |
Antal sider | 20 |
Forlag | Syddansk Universitetsforlag |
Publikationsdato | 15 sep. 2020 |
Udgave | 1. udgave |
Sider | 51-71 |
Kapitel | 1 |
ISBN (Trykt) | 978 87 408 3277 8 |
Status | Udgivet - 15 sep. 2020 |
ID: 249391120