Åben skole i et kultur- og fritidslivsperspektiv

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Åben skole er et paradoks. Den inviterer det lokale kultur- og fritidsliv ind, vil selv drage ud, men vil samtidig diktere både mål og betingelser for samarbejder. Artiklen vender vinklen på Åben skole og spørger: kan vi opløse paradokset og dermed åbne konstruktive samarbejdsformer, som kan indfri Åben skoles visioner, berige de børn, det hele handler om og samtidig skabe den synergi og respekt på tværs af sektorer og institutioner, som efterspørges?
OriginalsprogDansk
TitelÅben Skole
RedaktørerLars Emmerik Damgaard Knudsen, Laura Lundager Jensen, Anders Vestergaard Thomsen, Merete Fredslund
Antal sider20
ForlagSyddansk Universitetsforlag
Publikationsdato15 sep. 2020
Udgave1. udgave
Sider51-71
Kapitel1
ISBN (Trykt)978 87 408 3277 8
StatusUdgivet - 15 sep. 2020

ID: 249391120