Den pædagogiske feltforskning - kompliceret af den observerede virkelighed
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Den pædagogiske feltforskning - kompliceret af den observerede virkelighed. / Borgnakke, Karen; Kruchov, Chresten.
I: Nordisk Pedagogik, Nr. 4, 1988, s. 154-164.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Borgnakke, K & Kruchov, C 1988, 'Den pædagogiske feltforskning - kompliceret af den observerede virkelighed', Nordisk Pedagogik, nr. 4, s. 154-164.
APA
Borgnakke, K., & Kruchov, C. (1988). Den pædagogiske feltforskning - kompliceret af den observerede virkelighed. Nordisk Pedagogik, (4), 154-164.
Vancouver
Borgnakke K, Kruchov C. Den pædagogiske feltforskning - kompliceret af den observerede virkelighed. Nordisk Pedagogik. 1988;(4):154-164.
Author
Bibtex
@article{40fc646c58fb452ba9b665ab110d688c,
title = "Den p{\ae}dagogiske feltforskning - kompliceret af den observerede virkelighed",
author = "Karen Borgnakke and Chresten Kruchov",
year = "1988",
language = "Dansk",
pages = "154--164",
journal = "Nordic Studies in Education",
issn = "1891-5914",
publisher = "Universitetsforlaget AS",
number = "4",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Den pædagogiske feltforskning - kompliceret af den observerede virkelighed
AU - Borgnakke, Karen
AU - Kruchov, Chresten
PY - 1988
Y1 - 1988
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 154
EP - 164
JO - Nordic Studies in Education
JF - Nordic Studies in Education
SN - 1891-5914
IS - 4
ER -
ID: 33588390