Digitale læremidler - kontaktflade eller dialog

Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

Standard

Digitale læremidler - kontaktflade eller dialog. / Schreiber, Trine; Moring, Camilla.

I: Revy, Bind 35.årgang, Nr. 1, 01.01.2012, s. 22-23.

Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

Harvard

Schreiber, T & Moring, C 2012, 'Digitale læremidler - kontaktflade eller dialog', Revy, bind 35.årgang, nr. 1, s. 22-23. <http://www.issuu.com/revy>

APA

Schreiber, T., & Moring, C. (2012). Digitale læremidler - kontaktflade eller dialog. Revy, 35.årgang(1), 22-23. http://www.issuu.com/revy

Vancouver

Schreiber T, Moring C. Digitale læremidler - kontaktflade eller dialog. Revy. 2012 jan. 1;35.årgang(1):22-23.

Author

Schreiber, Trine ; Moring, Camilla. / Digitale læremidler - kontaktflade eller dialog. I: Revy. 2012 ; Bind 35.årgang, Nr. 1. s. 22-23.

Bibtex

@article{9caceaca28c54202828dda8cf1301e85,
title = "Digitale l{\ae}remidler - kontaktflade eller dialog",
abstract = "Bibliotekets digitale l{\ae}remidler er placeret p{\aa} nettet s{\aa} de studerende selv kan anvende dem, men i forbindelse med nogle unders{\o}gelser blev det konstateret at brugen af dem styrkes gennem dialog. Skal form{\aa}let med de digitale v{\ae}rkt{\o}jer derfor justeres?",
keywords = "Digitale l{\ae}remidler, Webbaserede tutorials",
author = "Trine Schreiber and Camilla Moring",
year = "2012",
month = jan,
day = "1",
language = "Dansk",
volume = "35.{\aa}rgang",
pages = "22--23",
journal = "Revy",
issn = "1904-1969",
publisher = "Danmarks Forskningsbiblioteksforening",
number = "1",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Digitale læremidler - kontaktflade eller dialog

AU - Schreiber, Trine

AU - Moring, Camilla

PY - 2012/1/1

Y1 - 2012/1/1

N2 - Bibliotekets digitale læremidler er placeret på nettet så de studerende selv kan anvende dem, men i forbindelse med nogle undersøgelser blev det konstateret at brugen af dem styrkes gennem dialog. Skal formålet med de digitale værktøjer derfor justeres?

AB - Bibliotekets digitale læremidler er placeret på nettet så de studerende selv kan anvende dem, men i forbindelse med nogle undersøgelser blev det konstateret at brugen af dem styrkes gennem dialog. Skal formålet med de digitale værktøjer derfor justeres?

KW - Digitale læremidler

KW - Webbaserede tutorials

M3 - Kommentar/debat

VL - 35.årgang

SP - 22

EP - 23

JO - Revy

JF - Revy

SN - 1904-1969

IS - 1

ER -

ID: 47040699