En skræmmende kampagne: Venstres reklamekampagne "Bag facaden"

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Standard

En skræmmende kampagne : Venstres reklamekampagne "Bag facaden". / Kock, Christian Erik J.

I: KommunikationsForum, 15.08.2011.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Harvard

Kock, CEJ 2011, 'En skræmmende kampagne: Venstres reklamekampagne "Bag facaden"', KommunikationsForum. <http://www.kommunikationsforum.dk/artikler/venstres-reklamekampagne-bag-facaden>

APA

Kock, C. E. J. (2011). En skræmmende kampagne: Venstres reklamekampagne "Bag facaden". KommunikationsForum. http://www.kommunikationsforum.dk/artikler/venstres-reklamekampagne-bag-facaden

Vancouver

Kock CEJ. En skræmmende kampagne: Venstres reklamekampagne "Bag facaden". KommunikationsForum. 2011 aug. 15.

Author

Kock, Christian Erik J. / En skræmmende kampagne : Venstres reklamekampagne "Bag facaden". I: KommunikationsForum. 2011.

Bibtex

@article{ed9a6cc6d37c462b805c2344e10f7571,
title = "En skr{\ae}mmende kampagne: Venstres reklamekampagne {"}Bag facaden{"}",
abstract = "Venstre driver med sin nye kampagne negativ kampagnevirksomhed. Sp{\o}rgsm{\aa}let er om det overhovedet kan betale sig at sl{\aa} p{\aa} modstanderens svagheder frem for p{\aa} egne styrker. Det er risikabelt at bruge s{\aa} mange penge uden at tale om egen politik, at eksponere og dermed anerkende modstanderen og at bygge en kampagne p{\aa} tonsvis af tal, der slynges omkring.",
author = "Kock, {Christian Erik J}",
year = "2011",
month = aug,
day = "15",
language = "Dansk",
journal = "KommunikationsForum",
issn = "1901-3035",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - En skræmmende kampagne

T2 - Venstres reklamekampagne "Bag facaden"

AU - Kock, Christian Erik J

PY - 2011/8/15

Y1 - 2011/8/15

N2 - Venstre driver med sin nye kampagne negativ kampagnevirksomhed. Spørgsmålet er om det overhovedet kan betale sig at slå på modstanderens svagheder frem for på egne styrker. Det er risikabelt at bruge så mange penge uden at tale om egen politik, at eksponere og dermed anerkende modstanderen og at bygge en kampagne på tonsvis af tal, der slynges omkring.

AB - Venstre driver med sin nye kampagne negativ kampagnevirksomhed. Spørgsmålet er om det overhovedet kan betale sig at slå på modstanderens svagheder frem for på egne styrker. Det er risikabelt at bruge så mange penge uden at tale om egen politik, at eksponere og dermed anerkende modstanderen og at bygge en kampagne på tonsvis af tal, der slynges omkring.

M3 - Tidsskriftartikel

JO - KommunikationsForum

JF - KommunikationsForum

SN - 1901-3035

ER -

ID: 34450019