Fortnite og Candy Crush: Gratisspil skaber ikke afhængighed – men de er uigennemsigtige forretningsmodeller
Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
Standard
Fortnite og Candy Crush: Gratisspil skaber ikke afhængighed – men de er uigennemsigtige forretningsmodeller. / Thorhauge, Anne Mette.
Videnskab.dk, ForskerZonen. 2019.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
Harvard
Thorhauge, AM 2019, Fortnite og Candy Crush: Gratisspil skaber ikke afhængighed – men de er uigennemsigtige forretningsmodeller. Videnskab.dk, ForskerZonen.
APA
Thorhauge, A. M. (2019). Fortnite og Candy Crush: Gratisspil skaber ikke afhængighed – men de er uigennemsigtige forretningsmodeller. Videnskab.dk, ForskerZonen.
Vancouver
Thorhauge AM. Fortnite og Candy Crush: Gratisspil skaber ikke afhængighed – men de er uigennemsigtige forretningsmodeller. 2019.
Author
Bibtex
@misc{bc688c949706453bab4fcae444fa49fd,
title = "Fortnite og Candy Crush: Gratisspil skaber ikke afh{\ae}ngighed – men de er uigennemsigtige forretningsmodeller",
abstract = "Artikel til videnskab.dk",
author = "Thorhauge, {Anne Mette}",
year = "2019",
language = "Dansk",
publisher = "Videnskab.dk, ForskerZonen",
type = "Other",
}
RIS
TY - ICOMM
T1 - Fortnite og Candy Crush: Gratisspil skaber ikke afhængighed – men de er uigennemsigtige forretningsmodeller
AU - Thorhauge, Anne Mette
PY - 2019
Y1 - 2019
N2 - Artikel til videnskab.dk
AB - Artikel til videnskab.dk
UR - https://videnskab.dk/teknologi-innovation/gratisspil-skaber-ikke-afhaengighed-men-de-er-uigennemsigtige
M3 - Udgivelser på nettet - Net-publikation
PB - Videnskab.dk, ForskerZonen
ER -
ID: 223514498