Gymnasieskolens tværfaglige udfordring
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Gymnasieskolens tværfaglige udfordring. / Christensen, Gerd.
I: Kognition og Paedagogik, Nr. 73, 2009, s. 48-57.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Gymnasieskolens tværfaglige udfordring
AU - Christensen, Gerd
PY - 2009
Y1 - 2009
N2 - I artiklen diskuteres de særlige problemer, der kan være i forbindelse med tværfaglighed i gymnasieskolen efter reformen 2006, herunder, hvorvidt den kompleksitetsforøgelse, som tværfaglighed indebærer, er hensigtsmæssig på dette niveau
AB - I artiklen diskuteres de særlige problemer, der kan være i forbindelse med tværfaglighed i gymnasieskolen efter reformen 2006, herunder, hvorvidt den kompleksitetsforøgelse, som tværfaglighed indebærer, er hensigtsmæssig på dette niveau
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 48
EP - 57
JO - Kognition & Paedagogik
JF - Kognition & Paedagogik
SN - 0906-6225
IS - 73
ER -
ID: 19664631