Gymnasieskolens tværfaglige udfordring

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Gymnasieskolens tværfaglige udfordring. / Christensen, Gerd.

I: Kognition og Paedagogik, Nr. 73, 2009, s. 48-57.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Christensen, G 2009, 'Gymnasieskolens tværfaglige udfordring', Kognition og Paedagogik, nr. 73, s. 48-57.

APA

Christensen, G. (2009). Gymnasieskolens tværfaglige udfordring. Kognition og Paedagogik, (73), 48-57.

Vancouver

Christensen G. Gymnasieskolens tværfaglige udfordring. Kognition og Paedagogik. 2009;(73):48-57.

Author

Christensen, Gerd. / Gymnasieskolens tværfaglige udfordring. I: Kognition og Paedagogik. 2009 ; Nr. 73. s. 48-57.

Bibtex

@article{ea0c8db05c2911df928f000ea68e967b,
title = "Gymnasieskolens tv{\ae}rfaglige udfordring",
abstract = "I artiklen diskuteres de s{\ae}rlige problemer, der kan v{\ae}re i forbindelse med tv{\ae}rfaglighed i gymnasieskolen efter reformen 2006, herunder, hvorvidt den kompleksitetsfor{\o}gelse, som tv{\ae}rfaglighed indeb{\ae}rer, er hensigtsm{\ae}ssig p{\aa} dette niveau",
author = "Gerd Christensen",
year = "2009",
language = "Dansk",
pages = "48--57",
journal = "Kognition & Paedagogik",
issn = "0906-6225",
publisher = "Dansk Psykologisk Forlag",
number = "73",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Gymnasieskolens tværfaglige udfordring

AU - Christensen, Gerd

PY - 2009

Y1 - 2009

N2 - I artiklen diskuteres de særlige problemer, der kan være i forbindelse med tværfaglighed i gymnasieskolen efter reformen 2006, herunder, hvorvidt den kompleksitetsforøgelse, som tværfaglighed indebærer, er hensigtsmæssig på dette niveau

AB - I artiklen diskuteres de særlige problemer, der kan være i forbindelse med tværfaglighed i gymnasieskolen efter reformen 2006, herunder, hvorvidt den kompleksitetsforøgelse, som tværfaglighed indebærer, er hensigtsmæssig på dette niveau

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 48

EP - 57

JO - Kognition & Paedagogik

JF - Kognition & Paedagogik

SN - 0906-6225

IS - 73

ER -

ID: 19664631