Har lærerfagligheden en baggrundsvidenskab?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Har lærerfagligheden en baggrundsvidenskab? / Borgnakke, Karen.
I: Gjallerhorn, Nr. 18, 2014, s. 85-97.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Borgnakke, K 2014, 'Har lærerfagligheden en baggrundsvidenskab?', Gjallerhorn, nr. 18, s. 85-97. <http://www.viauc.dk/udvikling-og-forskning/enhed-for-professionsforskning/gjallerhorn/Sider/gjallerhorn-nr-18.aspx>
APA
Borgnakke, K. (2014). Har lærerfagligheden en baggrundsvidenskab? Gjallerhorn, (18), 85-97. http://www.viauc.dk/udvikling-og-forskning/enhed-for-professionsforskning/gjallerhorn/Sider/gjallerhorn-nr-18.aspx
Vancouver
Borgnakke K. Har lærerfagligheden en baggrundsvidenskab? Gjallerhorn. 2014;(18):85-97.
Author
Bibtex
@article{b10bded32e1d4be5ad6b0fa31ef7efa7,
title = "Har l{\ae}rerfagligheden en baggrundsvidenskab?",
author = "Karen Borgnakke",
note = "Tema: Deltagelse og udsathed ",
year = "2014",
language = "Dansk",
pages = "85--97",
journal = "Tidsskrift for professionsstudier",
issn = "2446-0273",
publisher = "Professionsh{\o}jskolen VIA University College",
number = "18",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Har lærerfagligheden en baggrundsvidenskab?
AU - Borgnakke, Karen
N1 - Tema: Deltagelse og udsathed
PY - 2014
Y1 - 2014
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 85
EP - 97
JO - Tidsskrift for professionsstudier
JF - Tidsskrift for professionsstudier
SN - 2446-0273
IS - 18
ER -
ID: 105514178