Hvilken skriveundervisning har universitetet brug for? Retorisk tænkning og pædagogisk praksis

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

Standard

Hvilken skriveundervisning har universitetet brug for? Retorisk tænkning og pædagogisk praksis. / Kock, Christian Erik J.

Ulike perspektiv på læring og læringsforskning. red. / Olga Dysthe. Oslo : Cappelen Damm Akademisk, 1997. s. 29.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

Harvard

Kock, CEJ 1997, Hvilken skriveundervisning har universitetet brug for? Retorisk tænkning og pædagogisk praksis. i O Dysthe (red.), Ulike perspektiv på læring og læringsforskning. Cappelen Damm Akademisk, Oslo, s. 29.

APA

Kock, C. E. J. (1997). Hvilken skriveundervisning har universitetet brug for? Retorisk tænkning og pædagogisk praksis. I O. Dysthe (red.), Ulike perspektiv på læring og læringsforskning (s. 29). Cappelen Damm Akademisk.

Vancouver

Kock CEJ. Hvilken skriveundervisning har universitetet brug for? Retorisk tænkning og pædagogisk praksis. I Dysthe O, red., Ulike perspektiv på læring og læringsforskning. Oslo: Cappelen Damm Akademisk. 1997. s. 29

Author

Kock, Christian Erik J. / Hvilken skriveundervisning har universitetet brug for? Retorisk tænkning og pædagogisk praksis. Ulike perspektiv på læring og læringsforskning. red. / Olga Dysthe. Oslo : Cappelen Damm Akademisk, 1997. s. 29

Bibtex

@inbook{2847352074cb11dbbee902004c4f4f50,
title = "Hvilken skriveundervisning har universitetet brug for?: Retorisk t{\ae}nkning og p{\ae}dagogisk praksis",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, retorik, universitetsp{\ae}dagogik, skriveundervisning",
author = "Kock, {Christian Erik J.}",
year = "1997",
language = "Dansk",
isbn = "82-456-0145-4",
pages = "29",
editor = "Olga Dysthe",
booktitle = "Ulike perspektiv p{\aa} l{\ae}ring og l{\ae}ringsforskning",
publisher = "Cappelen Damm Akademisk",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Hvilken skriveundervisning har universitetet brug for?

T2 - Retorisk tænkning og pædagogisk praksis

AU - Kock, Christian Erik J.

PY - 1997

Y1 - 1997

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - retorik

KW - universitetspædagogik

KW - skriveundervisning

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 82-456-0145-4

SP - 29

BT - Ulike perspektiv på læring og læringsforskning

A2 - Dysthe, Olga

PB - Cappelen Damm Akademisk

CY - Oslo

ER -

ID: 228191