Inklusion, udsathed og tværprofessionelt samarbejde

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

Standard

Inklusion, udsathed og tværprofessionelt samarbejde. / Hamre, Bjørn (Redaktør); Larsen, Vibe (Redaktør).

Frederiksberg : Frydenlund Academic, 2016. 252 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

Harvard

Hamre, B & Larsen, V (red) 2016, Inklusion, udsathed og tværprofessionelt samarbejde. Frydenlund Academic, Frederiksberg.

APA

Hamre, B., & Larsen, V. (red.) (2016). Inklusion, udsathed og tværprofessionelt samarbejde. Frydenlund Academic.

Vancouver

Hamre B, (ed.), Larsen V, (ed.). Inklusion, udsathed og tværprofessionelt samarbejde. Frederiksberg: Frydenlund Academic, 2016. 252 s.

Author

Hamre, Bjørn (Redaktør) ; Larsen, Vibe (Redaktør). / Inklusion, udsathed og tværprofessionelt samarbejde. Frederiksberg : Frydenlund Academic, 2016. 252 s.

Bibtex

@book{44b5525747f745c4a86a5d6ca2b99f91,
title = "Inklusion, udsathed og tv{\ae}rprofessionelt samarbejde",
abstract = "En antologi om tv{\ae}rprofessionelt arbejde. Mange professionelle inden for det p{\ae}dagogiske omr{\aa}de bliver i dag bedt om at arbejde tv{\ae}rprofessionelt i forbindelse med inklusion i skole og dagtilbud, i arbejdet med udsatte b{\o}rn og unge og/eller i arbejdet med unge med uddannelsesudfordringer. Men hvad best{\aa}r det tv{\ae}rprofessionelle arbejde i? Hvad kendetegner det gode samarbejde p{\aa} tv{\ae}rs af fagligheder? Hvad betyder det for b{\o}rnene og de unge? Og bliver det centrale f.eks. samarbejdet snarere end det at arbejde med b{\o}rnenes udsathed og inklusion?",
editor = "Bj{\o}rn Hamre and Vibe Larsen",
year = "2016",
language = "Dansk",
isbn = "9788771186062",
publisher = "Frydenlund Academic",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Inklusion, udsathed og tværprofessionelt samarbejde

A2 - Hamre, Bjørn

A2 - Larsen, Vibe

PY - 2016

Y1 - 2016

N2 - En antologi om tværprofessionelt arbejde. Mange professionelle inden for det pædagogiske område bliver i dag bedt om at arbejde tværprofessionelt i forbindelse med inklusion i skole og dagtilbud, i arbejdet med udsatte børn og unge og/eller i arbejdet med unge med uddannelsesudfordringer. Men hvad består det tværprofessionelle arbejde i? Hvad kendetegner det gode samarbejde på tværs af fagligheder? Hvad betyder det for børnene og de unge? Og bliver det centrale f.eks. samarbejdet snarere end det at arbejde med børnenes udsathed og inklusion?

AB - En antologi om tværprofessionelt arbejde. Mange professionelle inden for det pædagogiske område bliver i dag bedt om at arbejde tværprofessionelt i forbindelse med inklusion i skole og dagtilbud, i arbejdet med udsatte børn og unge og/eller i arbejdet med unge med uddannelsesudfordringer. Men hvad består det tværprofessionelle arbejde i? Hvad kendetegner det gode samarbejde på tværs af fagligheder? Hvad betyder det for børnene og de unge? Og bliver det centrale f.eks. samarbejdet snarere end det at arbejde med børnenes udsathed og inklusion?

M3 - Bog

SN - 9788771186062

BT - Inklusion, udsathed og tværprofessionelt samarbejde

PB - Frydenlund Academic

CY - Frederiksberg

ER -

ID: 180608165