Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskningfagfællebedømt

Standard

Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser. / Daugaard, Hanne Trebbien; Elbro, Carsten.

Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser. red. / Anne-Mette Veber Nielsen. Nationalt Videnscenter for Læsning, 2022.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskningfagfællebedømt

Harvard

Daugaard, HT & Elbro, C 2022, Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser. i A-MV Nielsen (red.), Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser. Nationalt Videnscenter for Læsning. <https://www.videnomlaesning.dk/projekter/laeseindsatser-i-smaa-grupper/>

APA

Daugaard, H. T., & Elbro, C. (2022). Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser. I A-M. V. Nielsen (red.), Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser Nationalt Videnscenter for Læsning. https://www.videnomlaesning.dk/projekter/laeseindsatser-i-smaa-grupper/

Vancouver

Daugaard HT, Elbro C. Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser. I Nielsen A-MV, red., Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser. Nationalt Videnscenter for Læsning. 2022

Author

Daugaard, Hanne Trebbien ; Elbro, Carsten. / Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser. Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser. red. / Anne-Mette Veber Nielsen. Nationalt Videnscenter for Læsning, 2022.

Bibtex

@inbook{30ab327f63ac46b18140361cc0bf16bd,
title = "Kortl{\ae}gning af indsatser organiseret i sm{\aa} grupper for elever med l{\ae}sevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektunders{\o}gelser",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, L{\ae}sning, l{\ae}seundervisning, specialundervisning",
author = "Daugaard, {Hanne Trebbien} and Carsten Elbro",
year = "2022",
language = "Dansk",
editor = "Nielsen, {Anne-Mette Veber}",
booktitle = "Kortl{\ae}gning af indsatser organiseret i sm{\aa} grupper for elever med l{\ae}sevanskeligheder i 3.-6. kl.",
publisher = "Nationalt Videnscenter for L{\ae}sning",

}

RIS

TY - GEN

T1 - Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.: Systematisk overblik over eksisterende effektundersøgelser

AU - Daugaard, Hanne Trebbien

AU - Elbro, Carsten

PY - 2022

Y1 - 2022

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - Læsning

KW - læseundervisning

KW - specialundervisning

M3 - Bidrag til rapport

BT - Kortlægning af indsatser organiseret i små grupper for elever med læsevanskeligheder i 3.-6. kl.

A2 - Nielsen, Anne-Mette Veber

PB - Nationalt Videnscenter for Læsning

ER -

ID: 291022832