Markedsføring, præferencer og ansvar
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Standard
Markedsføring, præferencer og ansvar. / Nielsen, Morten Ebbe Juul.
Erhversfilosofi: Filosofiske bidrag til virksomheder og organisationer. red. / Rehné Christensen; Martin Vinding. Bind 1 København : Frydenlund Academic, 2009.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Harvard
Nielsen, MEJ 2009, Markedsføring, præferencer og ansvar. i R Christensen & M Vinding (red), Erhversfilosofi: Filosofiske bidrag til virksomheder og organisationer. bind 1, Frydenlund Academic, København.
APA
Nielsen, M. E. J. (2009). Markedsføring, præferencer og ansvar. I R. Christensen, & M. Vinding (red.), Erhversfilosofi: Filosofiske bidrag til virksomheder og organisationer (Bind 1). Frydenlund Academic.
Vancouver
Nielsen MEJ. Markedsføring, præferencer og ansvar. I Christensen R, Vinding M, red., Erhversfilosofi: Filosofiske bidrag til virksomheder og organisationer. Bind 1. København: Frydenlund Academic. 2009
Author
Bibtex
@inbook{f41bb3d03be511df928f000ea68e967b,
title = "Markedsf{\o}ring, pr{\ae}ferencer og ansvar",
abstract = "Bidraget omhandler forholdet mellem personligt ansvar og markedsf{\o}ring i en virksomhedsetisk belysning",
author = "Nielsen, {Morten Ebbe Juul}",
year = "2009",
language = "Dansk",
isbn = "99788778878182",
volume = "1",
editor = "Rehn{\'e} Christensen and Martin Vinding",
booktitle = "Erhversfilosofi",
publisher = "Frydenlund Academic",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Markedsføring, præferencer og ansvar
AU - Nielsen, Morten Ebbe Juul
PY - 2009
Y1 - 2009
N2 - Bidraget omhandler forholdet mellem personligt ansvar og markedsføring i en virksomhedsetisk belysning
AB - Bidraget omhandler forholdet mellem personligt ansvar og markedsføring i en virksomhedsetisk belysning
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 99788778878182
VL - 1
BT - Erhversfilosofi
A2 - Christensen, Rehné
A2 - Vinding, Martin
PB - Frydenlund Academic
CY - København
ER -
ID: 18923329