Projektpædagogikken og de 'nye' projektopgaver: En diskussion og analyse af aktuelle udfordringer

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

Standard

Projektpædagogikken og de 'nye' projektopgaver : En diskussion og analyse af aktuelle udfordringer. / Borgnakke, Karen.

Læseplansstudier. red. / Karsten Schnack. Bind 3 Kbh. : Danmarks Lærerhøjskole, 1995. s. 375-405 (Didaktiske studier, Bind 20).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

Harvard

Borgnakke, K 1995, Projektpædagogikken og de 'nye' projektopgaver: En diskussion og analyse af aktuelle udfordringer. i K Schnack (red.), Læseplansstudier. bind 3, Danmarks Lærerhøjskole, Kbh., Didaktiske studier, bind 20, s. 375-405.

APA

Borgnakke, K. (1995). Projektpædagogikken og de 'nye' projektopgaver: En diskussion og analyse af aktuelle udfordringer. I K. Schnack (red.), Læseplansstudier (Bind 3, s. 375-405). Danmarks Lærerhøjskole. Didaktiske studier Bind 20

Vancouver

Borgnakke K. Projektpædagogikken og de 'nye' projektopgaver: En diskussion og analyse af aktuelle udfordringer. I Schnack K, red., Læseplansstudier. Bind 3. Kbh.: Danmarks Lærerhøjskole. 1995. s. 375-405. (Didaktiske studier, Bind 20).

Author

Borgnakke, Karen. / Projektpædagogikken og de 'nye' projektopgaver : En diskussion og analyse af aktuelle udfordringer. Læseplansstudier. red. / Karsten Schnack. Bind 3 Kbh. : Danmarks Lærerhøjskole, 1995. s. 375-405 (Didaktiske studier, Bind 20).

Bibtex

@inbook{53e60ccb89e14e62937d07f8e472b008,
title = "Projektp{\ae}dagogikken og de 'nye' projektopgaver: En diskussion og analyse af aktuelle udfordringer",
author = "Karen Borgnakke",
year = "1995",
language = "Dansk",
isbn = "87-7701-479-0",
volume = "3",
series = "Didaktiske studier",
publisher = "Danmarks L{\ae}rerh{\o}jskole",
pages = "375--405",
editor = "Schnack, {Karsten }",
booktitle = "L{\ae}seplansstudier",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Projektpædagogikken og de 'nye' projektopgaver

T2 - En diskussion og analyse af aktuelle udfordringer

AU - Borgnakke, Karen

PY - 1995

Y1 - 1995

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 87-7701-479-0

VL - 3

T3 - Didaktiske studier

SP - 375

EP - 405

BT - Læseplansstudier

A2 - Schnack, Karsten

PB - Danmarks Lærerhøjskole

CY - Kbh.

ER -

ID: 33582392