Skærpelse af kritisk teori og analytisk sans for praksis
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Skærpelse af kritisk teori og analytisk sans for praksis. / Borgnakke, Karen.
I: Nordisk Pedagogik, Bind 22, Nr. 4, 2002, s. 195-214.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Borgnakke, K 2002, 'Skærpelse af kritisk teori og analytisk sans for praksis', Nordisk Pedagogik, bind 22, nr. 4, s. 195-214.
APA
Borgnakke, K. (2002). Skærpelse af kritisk teori og analytisk sans for praksis. Nordisk Pedagogik, 22(4), 195-214.
Vancouver
Borgnakke K. Skærpelse af kritisk teori og analytisk sans for praksis. Nordisk Pedagogik. 2002;22(4):195-214.
Author
Bibtex
@article{27a629100d0611df825d000ea68e967b,
title = "Sk{\ae}rpelse af kritisk teori og analytisk sans for praksis",
author = "Karen Borgnakke",
year = "2002",
language = "Dansk",
volume = "22",
pages = "195--214",
journal = "Nordic Studies in Education",
issn = "1891-5914",
publisher = "Universitetsforlaget AS",
number = "4",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Skærpelse af kritisk teori og analytisk sans for praksis
AU - Borgnakke, Karen
PY - 2002
Y1 - 2002
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 22
SP - 195
EP - 214
JO - Nordic Studies in Education
JF - Nordic Studies in Education
SN - 1891-5914
IS - 4
ER -
ID: 17274654