Skærpelse af kritisk teori og analytisk sans for praksis

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Skærpelse af kritisk teori og analytisk sans for praksis. / Borgnakke, Karen.

I: Nordisk Pedagogik, Bind 22, Nr. 4, 2002, s. 195-214.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Borgnakke, K 2002, 'Skærpelse af kritisk teori og analytisk sans for praksis', Nordisk Pedagogik, bind 22, nr. 4, s. 195-214.

APA

Borgnakke, K. (2002). Skærpelse af kritisk teori og analytisk sans for praksis. Nordisk Pedagogik, 22(4), 195-214.

Vancouver

Borgnakke K. Skærpelse af kritisk teori og analytisk sans for praksis. Nordisk Pedagogik. 2002;22(4):195-214.

Author

Borgnakke, Karen. / Skærpelse af kritisk teori og analytisk sans for praksis. I: Nordisk Pedagogik. 2002 ; Bind 22, Nr. 4. s. 195-214.

Bibtex

@article{27a629100d0611df825d000ea68e967b,
title = "Sk{\ae}rpelse af kritisk teori og analytisk sans for praksis",
author = "Karen Borgnakke",
year = "2002",
language = "Dansk",
volume = "22",
pages = "195--214",
journal = "Nordic Studies in Education",
issn = "1891-5914",
publisher = "Universitetsforlaget AS",
number = "4",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Skærpelse af kritisk teori og analytisk sans for praksis

AU - Borgnakke, Karen

PY - 2002

Y1 - 2002

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 22

SP - 195

EP - 214

JO - Nordic Studies in Education

JF - Nordic Studies in Education

SN - 1891-5914

IS - 4

ER -

ID: 17274654