Trine Louise Schreiber
Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8, 2300 København S, 15B Bygning 15B (Afsnit 2), Bygning: 15B-2-13
Medlem af:
ORCID: 0000-0003-0216-9355
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2014
- Udgivet
Er digital post en god service for borgerne?
Berger, J. B., Schreiber, Trine Louise & Hertzum, M., 2014, 13 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
- Udgivet
Tag en bid af praksis II: Mod prøveformer med fokus på handling, proces og didaktik; redaktion: Hans Elbeshausen og Ragnhild Riis
Elbeshausen, Hans, Riis, R., Schreiber, Trine Louise, Kristiansson, M. R., Jochumsen, Henrik & Jensen, A. L., 2014, 32 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Formidling
- Udgivet
Mobil apps´ agency i forhold til de studerendes studiepraksis
Schreiber, Trine Louise, 28 apr. 2014. 14 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- Udgivet
Conceptualizing students´ written assignments in the context of information literacy and Schatzki´s practice theory
Schreiber, Trine Louise, 2014, I: Journal of Documentation. 70, 3, s. 346-363 18 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 44929049
Flest downloads
-
1972
downloads
Studerende, læring og webtutorials: En analyse af 3 norske læringssystemer
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
1223
downloads
Bibliotekerne ved de almene gymnasiale uddannelser
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Udgivet -
984
downloads
Evaluating the role of web-based tutorials in educational practice: using interpretative repertoires an meaning negotiation in a two step analysis
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet