Trine Louise Schreiber
Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8, 2300 København S, 15B Bygning 15B (Afsnit 2), Bygning: 15B-2-13
Medlem af:
ORCID: 0000-0003-0216-9355
1 - 5 ud af 5Pr. side: 10
- 1997
- Udgivet
Continuing education and information technology
Pors, N. O. & Schreiber, Trine Louise, 1997, Human development: competencies for the twenty-first century : papers from the IFLA CPERT Third International Conference on Continuing Professional Education for the Library and Information Professions. München: SaurPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning
- Udgivet
Continuing education and information technology
Pors, N. O. & Schreiber, Trine Louise, 1997, Library and information studies : research and professional practice : proceedings of the 2nd British-Nordic Conference on Library and Information Studies, Queen Margaret College, Edinburgh, 1997. London: Taylor GrahamPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning
- Udgivet
Et EU-projekt om videreuddannelse
Schreiber, Trine Louise, 1997, I: Biblioteksskole Nyt. 4, s. 8Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
- Udgivet
Librarian training in information and communication technologies
Pors, N. O. & Schreiber, Trine Louise, 1997, Kbh.: [Danmarks Biblioteksskole]. 82 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
- Udgivet
The communicative and organisational competencies of the librarian in networked learning support: a comparative analysis of the roles of the facilitator and the librarian
Schreiber, Trine Louise & Moring, Camilla, 1997, I: International journal of electronic library research. 1, 1, s. 299-310Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 44929049
Flest downloads
-
1972
downloads
Studerende, læring og webtutorials: En analyse af 3 norske læringssystemer
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
1223
downloads
Bibliotekerne ved de almene gymnasiale uddannelser
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Udgivet -
989
downloads
Evaluating the role of web-based tutorials in educational practice: using interpretative repertoires an meaning negotiation in a two step analysis
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet