Niels Ole Finnemann

Niels Ole Finnemann

Professor emeritus


  1. Kulturarven skal bevares, men hvad med biblioteket, sku' vi også lægge det på hylden?

    Finnemann, Niels Ole, 2007, Umisteligt: Festskrift til Erland Kolding Nielsen. Lauridsen, J. T. & Olsen, O. (red.). 1. udg. København: Museum Tusculanum, s. 719-731 13 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  2. Det ene med det andet

    Finnemann, Niels Ole, 1988, Fortælling og erfaring. Hougaard et al, J. (red.). Aarhnus: Aarhus Universitetsforlag, s. 159-173 14 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Coevolution of Old and New Media

    Finnemann, Niels Ole, 2007, The Impact of Internet on The Mass Media in Europe: Selected papers from COSTA20 International Conference, Delphi (Greece), 26-29 April 2006. Leandros, N. (red.). 1 udg. Bury St Edmunds, Suffolk: Arima Publishing, s. 43-55 12 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. Information, Innovation, Responsibility. The Information Professional in the Network Society.

    Finnemann, Niels Ole, 2006, Proceedings. BOBCATSSS TALLINN 2006. 14th BOBCATSSS Symposium 30 January - 1 February: Keynote. 1 udg. Tallinn University, Bind 473. s. 17-19 2 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceabstrakt i proceedingsForskning

  5. Udgivet

    E-text: Download 1. draft here.

    Finnemann, Niels Ole, 24 jan. 2018, Oxford Research Encyclopedia: Literature. Rabinowitz, P. (red.). Oxford: Oxford University Press, 45 s. (Oxford Research Encyclopedia).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskningfagfællebedømt

  6. Ca. 90 opslag om digitale medier af 1/2 til 2 sider

    Finnemann, Niels Ole, 2009, Medie og Kommunikationsleksikon. Kolstrup, S., Agger, G., Jauert, P. & Schrøder, K. (red.). 1 udg. København: Samfundslitteratur, Bind 1. s. Spredt

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskningfagfællebedømt

  7. Søndags-B.T. Rapport om en succes

    forfatterkollektiv, F., 1971, Søndags BT: Rapport om en succes. Gyldendal, 321 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  8. Bruger, brugergrænseflade, brugerskabt indhold

    Finnemann, Niels Ole, 2009, Medie og Kommunikationsleksikon. Kolstrup et al, S. (red.). 1 udg. København: Samfundslitteratur, Bind 1. s. 66-69 3 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Digitization: New trajectories of mediatization?

    Finnemann, Niels Ole, 1 jan. 2014, Mediatization of Communication. De Gruyter, s. 297-322 26 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. Internettet som nyt vilkår for virksomhedernes PR

    Finnemann, Niels Ole, 2010, Håndbog i Strategisk Public Relations. Merkelsen, H. (red.). 1 udg. Copenhagen: Samfundslitteratur, s. 107-136 19 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 Næste

ID: 122741339