Niels Ole Finnemann
Professor emeritus
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
ORCID: 0000-0002-1565-9823
Internettet som nyt vilkår for virksomhedernes PR
Finnemann, Niels Ole, 2010, Håndbog i Strategisk Public Relations. Merkelsen, H. (red.). 1 udg. Copenhagen: Samfundslitteratur, s. 107-136 19 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 122741339
Flest downloads
-
1138
downloads
The Web and Digital Humanities: Theoretical and Methodological Concerns
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1056
downloads
The media Menus of Danish Internet Users 2009: A Survey Report
Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Forskning
-
981
downloads
Digital Humanities and networked digital media
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet