Pædagogikken imellem individualisering og strukturering

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Pædagogikken imellem individualisering og strukturering. / Christensen, Gerd.

I: Nordisk Pedagogik, Nr. 2, 2010, s. 73-86.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Christensen, G 2010, 'Pædagogikken imellem individualisering og strukturering', Nordisk Pedagogik, nr. 2, s. 73-86.

APA

Christensen, G. (2010). Pædagogikken imellem individualisering og strukturering. Nordisk Pedagogik, (2), 73-86.

Vancouver

Christensen G. Pædagogikken imellem individualisering og strukturering. Nordisk Pedagogik. 2010;(2):73-86.

Author

Christensen, Gerd. / Pædagogikken imellem individualisering og strukturering. I: Nordisk Pedagogik. 2010 ; Nr. 2. s. 73-86.

Bibtex

@article{cd6065405c2b11df928f000ea68e967b,
title = "P{\ae}dagogikken imellem individualisering og strukturering",
abstract = "Artiklen er en genealogisk analyse af nogle af de forst{\aa}elser, der i dag hersker inden for det p{\ae}dagogiske felt i Danmark: Den fremherskende interesse for Howard Gardners MI-teori og det stigende krav om strukturering af undervisning for den enkelte elev, der kommer til udtryk med blandt andet kravet om udf{\ae}rdigelse af individuelle l{\ae}rerplaner",
author = "Gerd Christensen",
year = "2010",
language = "Dansk",
pages = "73--86",
journal = "Nordic Studies in Education",
issn = "1891-5914",
publisher = "Universitetsforlaget AS",
number = "2",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Pædagogikken imellem individualisering og strukturering

AU - Christensen, Gerd

PY - 2010

Y1 - 2010

N2 - Artiklen er en genealogisk analyse af nogle af de forståelser, der i dag hersker inden for det pædagogiske felt i Danmark: Den fremherskende interesse for Howard Gardners MI-teori og det stigende krav om strukturering af undervisning for den enkelte elev, der kommer til udtryk med blandt andet kravet om udfærdigelse af individuelle lærerplaner

AB - Artiklen er en genealogisk analyse af nogle af de forståelser, der i dag hersker inden for det pædagogiske felt i Danmark: Den fremherskende interesse for Howard Gardners MI-teori og det stigende krav om strukturering af undervisning for den enkelte elev, der kommer til udtryk med blandt andet kravet om udfærdigelse af individuelle lærerplaner

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 73

EP - 86

JO - Nordic Studies in Education

JF - Nordic Studies in Education

SN - 1891-5914

IS - 2

ER -

ID: 19664806