Gerd Christensen
Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- Udgivet
At lære gennem tænkning og erfaring
Christensen, Gerd & Wiberg, M., 2019, Det lærende menneske: At lære på forskellige måder : Seks tilgange til pædagogisk praksis. Brodersen, P. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 27-47 21 s. 1Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
De mange intelligenser til diskussion
Christensen, Gerd, 2005, Perspektiver på de mange intelligenser: Introduktion, diskussion, kritik. Frederiksberg: Roskilde Universitetsforlag, s. 93-121 29 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Den positive psykologiens vitenskapsteori - kritisk-analytiske betragtninger
Christensen, Gerd, 2013, Den positive psykologiens metoder: Forskning, kartleggning, testning, utviklingsarbeid og intervensjon. Christensen, G. & Andersen, F. Ø. (red.). Oslo: Gyldendal Norsk Forlag, s. 223-236 14 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Den positive psykologis videnskabsteori - kritisk-analytiske betragtninger
Christensen, Gerd, 2012, Den positive psykologis metoder: Forskning, assesment, test, udviklingsarbejde og intervention. Andersen, F. Ø. & Christensen, G. (red.). København: Dansk Psykologisk Forlag, s. 241-255 15 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Ethical Reflections on Ethnographic Exposure of Exclusion in PBL Group-learning
Christensen, Gerd, 2021, Thinking Critically and Ethically about Research for Education: Engaging with Voice and Empowerment in International Contexts. Fox, A., Busher, H. & Capewell, C. (red.). Routledge, s. 107-119 13 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Etiske konstruktioner i det kvalitative forskningsinterview
Christensen, Gerd, 2005, Psykologiske og pædagogiske metoder: Kvalitative og kvantitative forskningsmetoder i praksis. Frederiksberg: Roskilde Universitetsforlag, s. 293-317 25 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Gender Constructions and Legitimacy among University Students
Christensen, Gerd, 2015, Global Journal of Education. California: University of Riverside, Bind 1. s. 163-173 12 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Howard Gardner
Christensen, Gerd, 2012, Klassisk og moderne pædagogisk teori. 2. udg. København: Hans Reitzels Forlag, Bind 1. s. 820-823 4 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
IT, evaluering og de selvrefleksive elever
Christensen, Gerd, 2008, http//workingprogress.cms.hum.ku.dk. København: Museum Tusculanum, s. 1-21 21 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
- Udgivet
Indledning: ekskursion i et postmoderne landskab
Jensen, Torben Bechmann & Christensen, Gerd, 2005, Psykologiske og pædagogiske metoder: Kvalitative og kvantitative forskningsmetoder i praksis. Frederiksberg: Roskilde Universitetsforlag, s. 7-22Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
ID: 10411
Flest downloads
-
505
downloads
Gender Constructions and Legitimacy among University Students
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
351
downloads
Power, ethics and the production of subjectivity in the group interview
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
296
downloads
Genealogy and educational research
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet