Jette Seiden Hyldegård
Lektor
- Udgivet
Looking at information behaviour from a transitional perspective
Bronstein, J., Hicks, A., Hyldegård, Jette Seiden, McKenzie, P., Ruthven, I. & Widén-Wulff, G., 2022. 4 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
- Udgivet
- Udgivet
Informationskompetente studieledere: Om sammenhænge mellem studielederes brug af videnskilder og deres ledelsestilgange
Harboe, T., Rump, Camilla Østerberg, Hyldegård, Jette Seiden & Bruun, Jesper, 2017, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 12, 22, s. 48-63 15 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
- Udgivet
Information Seeking Abroad: An Everyday-Life Study of International Students
Hertzum, M. & Hyldegård, Jette Seiden, 2019, I: Journal of Documentation (JDOC). 75, 6, s. 1298-1316Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Collaborative interpretation as craft: slow theory development in Library and Information Science.
Hicks, A., McKenzie, P., Bronstein, J., Hyldegård, Jette Seiden, Ruthven, I. & Widén-Wulff, G., 1 apr. 2024, 2 s. ASIS&TPublikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
We thought we knew what we were talking about: The (de)conceptualisation of LIS
Hicks, A., Bronstein, J., Hyldegård, Jette Seiden, McKenzie, P., Ruthven, I. & Widén-Wulff, G., 2022. 2 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Between myth and reality: an exploratory study of secondary school pupils' information behavior
Hyldegård, Jette Seiden, 2010. 2 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Information overload - den nye flaskehals i referencearbejdet
Hyldegård, Jette Seiden, Hjørland, Birger & Mørch, F., 1993, I: DF-Revy. 16, 10, s. 281-286Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
ID: 32266115
Flest downloads
-
5323
downloads
Between individual and group - exploring group members' information behavior in context
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Udgivet -
1971
downloads
Studerende, læring og webtutorials: En analyse af 3 norske læringssystemer
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
1025
downloads
Position paper: Web tutorials and Information Literacy research
Publikation: Andet › Andet bidrag › Forskning
Udgivet