Karen Borgnakke

Karen Borgnakke

Videnskabelig assistent, Professor emerita


  1. Udgivet

    Blandt professionelle idealister og pragmatikere - en caseanalyse om professionalisering i gymnasiefeltet

    Borgnakke, Karen, 2011, Pædagogiske perspektiver på arbejdsliv. Christensen, G. & Bertelsen, E. (red.). Frydenlund Academic, s. 227-263 36 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    Challenges for the Next Generation in Upper Secondary School: Between Literacy, Numeracy, and Technacy

    Borgnakke, Karen, 1 jun. 2012, Schools for Marginalized Youth : An International Perspective. Pink, W. T. (red.). New York: Hampton Press, s. 117-172 55 s. (Understanding Education, Social Justice and Policy).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Changeability and technacy: The new professional raison d'être

    Borgnakke, Karen, apr. 2017, The postmodern professional: Contemporary learning practices, dilemmas and perspectives. Borgnakke, K., Dovemark, M. & Marques da Silva, S. (red.). London: Tufnell Press, s. 177-201 25 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Cross-Case Analysis of Changes in Teacher Role and Didactic Function in Denmark, 1980–2020

    Borgnakke, Karen, 22 dec. 2021, Oxford Research Encyclopedias, Education . Oxford University Press, 29 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Den praksisorienterede aktionsforskning og de etnografiske metoder – traditionslinjer og aktuelle udfordringer

    Borgnakke, Karen, jun. 2019, Aktionsforskning - indefra og udefra. Sunesen, M. S. K. (red.). Dafolo Forlag A/S, s. 119-141

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  6. Udgivet

    Det politiske kredsløb og "det der virker" - orienteret mod pædagogisk praksis og konkret handlen?

    Borgnakke, Karen, jun. 2019, Er der evidens for evidens?. Christoffersen, D. D. & Petersen, K. S. (red.). 1. udg. København: Samfundslitteratur, s. 61-78 17 s. 4

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Dramatik - mål och praxis: kritik av barnmedier och -miljöer

    Borgnakke, Karen, 1977, Barnmarknad. Gidlunds förlag, s. 194-241

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  8. Udgivet

    Dramatik - mål og praksis

    Borgnakke, Karen, 1 jan. 1976, Børnemarked : Kritik af børnemedier og -miljøer. Andreasen et al, A. L. (red.). Borgen, s. 229 - 271 42 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  9. Udgivet

    Ethnographic Methods for Researching Innovative Education

    Borgnakke, Karen, 2023, Oxford Research Encyclopedias: Education. Oxford University Press, 27 s. (Oxford Research Encyclopedia).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Ethnographic methods for researching online learning and e-pedagogy

    Borgnakke, Karen, jul. 2019, Oxford Research Encyclopedia of Education. Noblit, G. (red.). Oxford University Press

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 Næste

ID: 13004