Karen Borgnakke
Videnskabelig assistent, Professor emerita
Afdeling for Sundhedstjenesteforskning
Øster Farimagsgade 5 opg. B, 1415 København K
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- 1999
Om projektpædagogikkens plads i fremtidens pædagogik: Et moderne drama om pædagogik og institutionsudvikling
Borgnakke, Karen, 1999. 20 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- 2001
- Udgivet
Forskning og udviklingsarbejde - strategier og perspektiver
Borgnakke, Karen, 2001. 15 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- 2003
- Udgivet
Fieldwork needs time - rethinking the classic framework?
Borgnakke, Karen, 2003. 20 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
- 2006
- Udgivet
Between Newcomers and Old-timers: Fieldwork in IT classes
Borgnakke, Karen, 2006. 21 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
- Udgivet
Reforms and strategies for school development and learning in Denmark: Tendencies, background and impact
Borgnakke, Karen, 2006. 16 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
- 2007
- Udgivet
Profession Related Research - Associated research: How, why and with what Consequences?, Network 27: Didactics - Learning and Teaching, ECER, Gent 2007
Borgnakke, Karen, 2007. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- 2008
- Udgivet
Professionalization - between creativity and performativity: Reforms and strategies for organisational and pedagogical development in Denmark
Borgnakke, Karen, 2008. 15 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
- 2009
- Udgivet
Performativity: A matter of school culture and innovative strategies between literacy, numeracy and technacy
Borgnakke, Karen, 2009. 24 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
- Udgivet
Senmoderne (it-baserede) strategier for pædagogikudvikling - med eller uden køn?
Borgnakke, Karen, 2009, Kön, utbildningsframgång och arbetsliv: Nordisk symposium i Stockholm. s. 40-41 1 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferenceabstrakt i proceedings › Forskning
- 2010
- Udgivet
Next Stop Academia, gender issues in transition between the scholastic, the academic and the non formal learning context
Borgnakke, Karen, 2010. 2 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
ID: 13004
Flest downloads
-
2455
downloads
Et universitet er et sted, der forsker i alt - undtagen i sig selv og sin egen virksomhed
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Udgivet -
1716
downloads
Etnografiske metoder i uddannelsesforskningen: Mellem klassiske traditioner og senmoderne udfordringer
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Udgivet -
798
downloads
Skal Klafki nytænkes? Næste generation af livsfærdigheder mellem literacy, numeracy og technacy
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet