Karen Borgnakke

Karen Borgnakke

Videnskabelig assistent, Professor emerita

Medlem af:


    1. "Helhedsskolen"

      Borgnakke, Karen, Cranil, M., Henriksen, S., Høyrup, S., Johansen, L. U., Krogh-Jespersen, K., Kruchov, C., Nørgaard, E. & Thomassen, J., 1992, I: Dansk pædagogisk tidsskrift. 40, 1, s. 3-24 22 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    2. Udgivet

      'Unless you give them the lived experience it makes no sense': Ethnographic mapping the continuum of professional learning

      Borgnakke, Karen, sep. 2016. 17 s.

      Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet

      Almenpædagogiske problemstillinger - i senmoderne relief

      Borgnakke, Karen, 2002, I: Gymnasiepædagogik. 29, s. 1-21 22 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      Alternativ pædagogik i teorien er andet (og mere) end alternativ pædagogik i en institutionel praksis

      Borgnakke, Karen, 1983, I: Tidskrift för Nordisk Förening för Pedagogisk Forskning. s. 31-44

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      Alternativ pædagogik i teorien er andet (og mere?) end alternativ pædagogik i en institutionel praksis

      Borgnakke, Karen, 1983, I: Tidskrift för Nordisk Förening för Pedagogisk Forskning. 1, s. 31-44 14 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    6. Udgivet
    7. Udgivet

      Arbetarrörelsen och skolan i Danmark

      Borgnakke, Karen & Kruchov, C., 1978, I: Kritisk Utbildnings Tidskrift. 1978, 6

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

    8. Udgivet

      Between Newcomers and Old-timers: Fieldwork in IT classes

      Borgnakke, Karen, 2006. 21 s.

      Publikation: KonferencebidragPaperForskning

    9. Udgivet

      Blandt professionelle idealister og pragmatikere - en caseanalyse om professionalisering i gymnasiefeltet

      Borgnakke, Karen, 2011, Pædagogiske perspektiver på arbejdsliv. Christensen, G. & Bertelsen, E. (red.). Frydenlund Academic, s. 227-263 36 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    10. Udgivet

      CAPU-portalen om udviklingsarbejdet på adjunktpædagogikum 2007-2009, Det Humanistiske Fakultet, KU.

      Borgnakke, Karen (red.), jan. 2009, Institut for Medier, Erkendelse og Formidling.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

    Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...22 Næste

    ID: 13004