Karen Borgnakke

Karen Borgnakke

Videnskabelig assistent, Professor emerita

Medlem af:


    1. Udgivet

      “Being out there” – different ways of spending time in the field as ethnographers Symposium, ECER 2019 in Hamburg.

      Borgnakke, Karen, Raggl, A., Marques da Silva, S. & Bagley, C., 2019.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

    2. Udgivet

      Études ethnographiques de pédagogie et d'apprentissage: Défis postmodernes

      Borgnakke, Karen, 2010, I: Revue Européenne d'Ethnographie de l'Education, SEE. 7/8, s. 243-260 17 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet

       Cardinal writing: following the observed process

      Borgnakke, Karen, sep. 2018, Ethnographic Writing. Jeffrey, B. & Russell, L. (red.). Stroud, Gloucestershire: E & E Publishing, s. 45 - 65 21 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      Workingprogress - projektportal om it-baserede strategier for udvikling af læring og evaluering, støttet af Undervisningsministeriet.

      Borgnakke, Karen (red.), 2009, Institut for Medier, Erkendelse og Formidling.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

    5. Udgivet

      When the Curtain Falls …? - Questioning the Afterlife of Educational Ethnographic Doctoral Monographs, NW: ‘19. Ethnography’, ECER 2019 in Hamburg.

      Nielsen, Camilla Kirketerp, Noer, V. R., Kramer, Tina, Lyngsø, A. & Borgnakke, Karen, 2019.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

    6. Udgivet

      What does 'Professional knowledge' consist of and what does it mean in ethnographic sense?

      Borgnakke, Karen, sep. 2018.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

    7. Udgivet

      Vekselvirkninger og samspil: Mellem teoretiske og kliniske studier i sygeplejerskeuddannelsen

      Borgnakke, Karen (red.), 19 aug. 2014, Aarhus: VIA Systime. 230 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskning

    8. Udgivet

      Ungdomskulturer - som udtryk for påtvungne og tilkæmpede fristeder

      Borgnakke, Karen, 1983, I: Unge Pædagoger. 6

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    9. Udgivet

      Ungdomskultur - popkultur: Om medieforbund og seksualisering i popindustrien

      Borgnakke, Karen, 1983, Ung nu!: En antologi om elevgrupper og kulturformer i ungdomsuddannelserne. Boström, R., Frandsen, J. N. & Petersson, E. (red.). Odense: Erhvervsskolernes Forlag, s. 11-48

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

    10. Ungdomskultur: pop og pigekultur

      Borgnakke, Karen, 1983, I: Dansk pædagogisk tidsskrift. 31, 2, s. 42-50 9 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...22 Næste

    ID: 13004