Trine Louise Schreiber
Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8, 2300 København S, 15B Bygning 15B (Afsnit 2), Bygning: 15B-2-13
Medlem af:
- 2022
- Udgivet
Organizing professionalism: a discussion of library professionals’ roles and competences in co-creation processes
Moring, Camilla & Schreiber, Trine Louise, 1 okt. 2022, I: Information Research. 27, Special issue, colis2213.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Konferenceartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2017
- Udgivet
Når undervisning i digitale vidensmedier skal gøre en forskel
Schreiber, Trine Louise, 30 maj 2017.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- Udgivet
E-learning objects and actor-networks as configuring information literacy teaching
Schreiber, Trine Louise, mar. 2017, I: Information Research. 22, 1Publikation: Bidrag til tidsskrift › Konferenceartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2014
- Udgivet
Mobil apps´ agency i forhold til de studerendes studiepraksis
Schreiber, Trine Louise, 28 apr. 2014. 14 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- 2013
- Udgivet
Information literacy, Mobile Technologies and Study Practices
Schreiber, Trine Louise, 2013, In: Worldwide Commonalities and Challenges in Information Literacy Research and Practice, ECIL 2013, Revised Selected Papers. . Kurbanoglu, S., Grassion, E., D. M., Catts, R. & Spiranec, S. (red.). Switzerland: Springer Science+Business Media, s. 317-323 7 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- 2012
- Udgivet
- 2004
- Udgivet
Information literacy and personal knowledge management
Schreiber, Trine Louise, 2004, Knowledge and change : proceedings of the 12th Nordic Conference for Information and Documentation, September 1-3, 2004, Hotel Hvide Hus, Aalborg, Denmark. Aalborg: Royal School of Library and Information SciencePublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning
- 2001
- Udgivet
Codification of knowledge using discourse analysis
Schreiber, Trine Louise & Moring, Camilla, 2001, 11th Nordic Conference on Information and Documentation, Reykjavik, Iceland, May 30-June 1, 2001. ReykjavikPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning
- 1999
- Udgivet
Danish research libraries in a networked learning environment
Schreiber, Trine Louise & Moring, Camilla, 1999, Digital libraries : interdisciplinary concepts, challenges and opportunities : proceedings of the Third International Conference on the Conceptions of the Library and Information Science, Dubrovnik, Croatia May 23-26, 1999. Zagreb: Zavod za informacijske studije Odsjeka za informacijske znanosti, Filozofski fakultet ZagrebPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- 1998
- Udgivet
The involvement of Danish academic libraries in networked learning
Schreiber, Trine Louise & Moring, Camilla, 1998, The 10th Nordic Conference on Information and Documentation Turku, Finland, September 2nd - 4th 1998. Helsingfors: Samfundet för InformationstjänstPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning
ID: 44929049
Flest downloads
-
1971
downloads
Studerende, læring og webtutorials: En analyse af 3 norske læringssystemer
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
1222
downloads
Bibliotekerne ved de almene gymnasiale uddannelser
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Udgivet -
983
downloads
Evaluating the role of web-based tutorials in educational practice: using interpretative repertoires an meaning negotiation in a two step analysis
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet