Victoria Andelsman Alvarez
Videnskabelig assistent
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- Udgivet
Materializing: Period-tracking with apps and the (re)constitution of menstrual cycles.
Andelsman Alvarez, Victoria, 2021, I: MedieKultur. 37, 71, s. 54-72 19 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
"You Live and You Learn": Sex and Relationship Vlogging and the Production of Knowledge
Andelsman Alvarez, Victoria, 2022, Identities and Intimacies on Social Media: Transnational Perspectives. Krijnen, T., Nixon, P., Ravenscroft, M. & Scarcelli, C. (red.). Routledge, s. 103-118 16 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Going above and beyond? How parent–daycare mobile communication reconfigures the time and space dimensions of parenting
Andelsman Alvarez, Victoria & Meleschko, Sara Kepinska, 2024, I: Mobile Media & Communication. 12, 1, s. 112-130 19 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
If it Bleeds it Leads: Coverage of violence against women and sexual and reproductive health in Argentina from 1995 to 2015
Andelsman Alvarez, Victoria & Mitchelstein, E., 2019, I: Journalism Practice. 13, 4, s. 458-475Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
- Udgivet
Digital Resignation and the Datafied Welfare State
Bagger, Christoffer, Einarsson, Arni Már, Andelsman Alvarez, Victoria, Klausen, M. & Lomborg, Stine, 2023, I: Big Data & Society. 10, 2, 5 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Inequalities in the datafied school
Lai, Signe Sophus, Flensburg, Sofie & Andelsman Alvarez, Victoria, 23 jun. 2022.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- E-pub ahead of print
Datafied School Life: The Hidden Commodification of Digital Learning
Lai, Signe Sophus, Andelsman Alvarez, Victoria & Flensburg, Sofie, 2023, (E-pub ahead of print) I: Learning, Media and Technology. 17 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Whose voices are heard? The byline gender gap on Argentine news sites
Mitchelstein, E., Boczkowski, P. J., Andelsman Alvarez, Victoria, Etenberg, P., Weinstein, M. & Bombau, T., 1 mar. 2020, I: Journalism. 21, 3, s. 307-326Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Joanne Public vs. Joe Public: news sourcing and gender imbalance on Argentine digital media
Mitchelstein, E., Andelsman Alvarez, Victoria & Boczkowski, P. J., 2019, I: Digital Journalism. 7, 10, s. 1311-1327Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 259143933
Flest downloads
-
45
downloads
Materializing: Period-tracking with apps and the (re)constitution of menstrual cycles.
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
30
downloads
Going above and beyond? How parent–daycare mobile communication reconfigures the time and space dimensions of parenting
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
19
downloads
Inequalities in the datafied school
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet