Bjørn Frithiof Hamre
Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
1 - 2 ud af 2Pr. side: 10
Den yderste halespids: bekymring som dispositiv i skolens problemforståelser og forskelssætninger
Hamre, Bjørn Frithiof, 2012, I: Uddannelseshistorie. 46, s. 70-94 24 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Potentialitet og optimering: problemforståelser og optimering i skolen
Hamre, Bjørn Frithiof, 2012, København: Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet. 259 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
ID: 174713232
Flest downloads
-
779
downloads
Between psychopathology and inclusion: the challenging collaboration between educational psychologists and child psychiatrists
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
339
downloads
Potentialitet og optimering: problemforståelser og optimering i skolen
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
-
253
downloads
How is an Inclusive Agenda in an Excluding Education System: The Danish Dilemma
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet