Evalueringsstrategier - i den pædagogiske kontekst

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

Standard

Evalueringsstrategier - i den pædagogiske kontekst. / Borgnakke, Karen.

Evalueringens spændingsfelter. Klim, 2008. s. 9-66 (Pædagogiske linjer).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

Harvard

Borgnakke, K 2008, Evalueringsstrategier - i den pædagogiske kontekst. i Evalueringens spændingsfelter. Klim, Pædagogiske linjer, s. 9-66.

APA

Borgnakke, K. (2008). Evalueringsstrategier - i den pædagogiske kontekst. I Evalueringens spændingsfelter (s. 9-66). Klim. Pædagogiske linjer

Vancouver

Borgnakke K. Evalueringsstrategier - i den pædagogiske kontekst. I Evalueringens spændingsfelter. Klim. 2008. s. 9-66. (Pædagogiske linjer).

Author

Borgnakke, Karen. / Evalueringsstrategier - i den pædagogiske kontekst. Evalueringens spændingsfelter. Klim, 2008. s. 9-66 (Pædagogiske linjer).

Bibtex

@inbook{e868b600cec111dea1f3000ea68e967b,
title = "Evalueringsstrategier - i den p{\ae}dagogiske kontekst",
author = "Karen Borgnakke",
year = "2008",
language = "Dansk",
series = "P{\ae}dagogiske linjer",
publisher = "Klim",
pages = "9--66",
booktitle = "Evalueringens sp{\ae}ndingsfelter",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Evalueringsstrategier - i den pædagogiske kontekst

AU - Borgnakke, Karen

PY - 2008

Y1 - 2008

M3 - Bidrag til bog/antologi

T3 - Pædagogiske linjer

SP - 9

EP - 66

BT - Evalueringens spændingsfelter

PB - Klim

ER -

ID: 15737656