Evalueringsstrategier - i den pædagogiske kontekst
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Standard
Evalueringsstrategier - i den pædagogiske kontekst. / Borgnakke, Karen.
Evalueringens spændingsfelter. Klim, 2008. s. 9-66 (Pædagogiske linjer).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Harvard
Borgnakke, K 2008, Evalueringsstrategier - i den pædagogiske kontekst. i Evalueringens spændingsfelter. Klim, Pædagogiske linjer, s. 9-66.
APA
Borgnakke, K. (2008). Evalueringsstrategier - i den pædagogiske kontekst. I Evalueringens spændingsfelter (s. 9-66). Klim. Pædagogiske linjer
Vancouver
Borgnakke K. Evalueringsstrategier - i den pædagogiske kontekst. I Evalueringens spændingsfelter. Klim. 2008. s. 9-66. (Pædagogiske linjer).
Author
Bibtex
@inbook{e868b600cec111dea1f3000ea68e967b,
title = "Evalueringsstrategier - i den p{\ae}dagogiske kontekst",
author = "Karen Borgnakke",
year = "2008",
language = "Dansk",
series = "P{\ae}dagogiske linjer",
publisher = "Klim",
pages = "9--66",
booktitle = "Evalueringens sp{\ae}ndingsfelter",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Evalueringsstrategier - i den pædagogiske kontekst
AU - Borgnakke, Karen
PY - 2008
Y1 - 2008
M3 - Bidrag til bog/antologi
T3 - Pædagogiske linjer
SP - 9
EP - 66
BT - Evalueringens spændingsfelter
PB - Klim
ER -
ID: 15737656