Lærerfunktioner - I en erfarings- og kønsbevidst pædagogisk praksis?

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Lærerfunktioner - I en erfarings- og kønsbevidst pædagogisk praksis? / Borgnakke, Karen.

I: Unge Pædagoger, Nr. 8, 1989, s. 12-19.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Borgnakke, K 1989, 'Lærerfunktioner - I en erfarings- og kønsbevidst pædagogisk praksis?', Unge Pædagoger, nr. 8, s. 12-19.

APA

Borgnakke, K. (1989). Lærerfunktioner - I en erfarings- og kønsbevidst pædagogisk praksis? Unge Pædagoger, (8), 12-19.

Vancouver

Borgnakke K. Lærerfunktioner - I en erfarings- og kønsbevidst pædagogisk praksis? Unge Pædagoger. 1989;(8):12-19.

Author

Borgnakke, Karen. / Lærerfunktioner - I en erfarings- og kønsbevidst pædagogisk praksis?. I: Unge Pædagoger. 1989 ; Nr. 8. s. 12-19.

Bibtex

@article{025a66932e9c4b688998de8dc5c9d0be,
title = "L{\ae}rerfunktioner - I en erfarings- og k{\o}nsbevidst p{\ae}dagogisk praksis?",
author = "Karen Borgnakke",
year = "1989",
language = "Dansk",
pages = "12--19",
journal = "Unge Paedagoger",
issn = "0106-5386",
publisher = "Foreningen Unge Paedagoger",
number = "8",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Lærerfunktioner - I en erfarings- og kønsbevidst pædagogisk praksis?

AU - Borgnakke, Karen

PY - 1989

Y1 - 1989

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 12

EP - 19

JO - Unge Paedagoger

JF - Unge Paedagoger

SN - 0106-5386

IS - 8

ER -

ID: 33588423