Lærerfunktioner - I en erfarings- og kønsbevidst pædagogisk praksis?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Lærerfunktioner - I en erfarings- og kønsbevidst pædagogisk praksis? / Borgnakke, Karen.
I: Unge Pædagoger, Nr. 8, 1989, s. 12-19.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Borgnakke, K 1989, 'Lærerfunktioner - I en erfarings- og kønsbevidst pædagogisk praksis?', Unge Pædagoger, nr. 8, s. 12-19.
APA
Borgnakke, K. (1989). Lærerfunktioner - I en erfarings- og kønsbevidst pædagogisk praksis? Unge Pædagoger, (8), 12-19.
Vancouver
Borgnakke K. Lærerfunktioner - I en erfarings- og kønsbevidst pædagogisk praksis? Unge Pædagoger. 1989;(8):12-19.
Author
Bibtex
@article{025a66932e9c4b688998de8dc5c9d0be,
title = "L{\ae}rerfunktioner - I en erfarings- og k{\o}nsbevidst p{\ae}dagogisk praksis?",
author = "Karen Borgnakke",
year = "1989",
language = "Dansk",
pages = "12--19",
journal = "Unge Paedagoger",
issn = "0106-5386",
publisher = "Foreningen Unge Paedagoger",
number = "8",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Lærerfunktioner - I en erfarings- og kønsbevidst pædagogisk praksis?
AU - Borgnakke, Karen
PY - 1989
Y1 - 1989
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 12
EP - 19
JO - Unge Paedagoger
JF - Unge Paedagoger
SN - 0106-5386
IS - 8
ER -
ID: 33588423