Motivationsskabende læringsmiljøer

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Standard

Motivationsskabende læringsmiljøer. / Borgnakke, Karen.

I: Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, Bind 27, Nr. 78, 2007, s. 79-90.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Harvard

Borgnakke, K 2007, 'Motivationsskabende læringsmiljøer', Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, bind 27, nr. 78, s. 79-90.

APA

Borgnakke, K. (2007). Motivationsskabende læringsmiljøer. Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, 27(78), 79-90.

Vancouver

Borgnakke K. Motivationsskabende læringsmiljøer. Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen. 2007;27(78):79-90.

Author

Borgnakke, Karen. / Motivationsskabende læringsmiljøer. I: Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen. 2007 ; Bind 27, Nr. 78. s. 79-90.

Bibtex

@article{2e925b00826a11dcbee902004c4f4f50,
title = "Motivationsskabende l{\ae}ringsmilj{\o}er",
abstract = "Artiklen analyserer forholdet mellem kreativitet, motivation og l{\ae}ring p{\aa} baggrund af empiriske studier i gymnasieskolen og dens it-klasser. De it-baserede strategier og deres inflydelse p{\aa} professionel og didaktisk motivation identificeres p{\aa} ledelsesniveau, kollegiale niveauer og det undervisningspraktiske niveau. Afslutningsvist behandles forholdet mellem lyst og pligt set fra elevernes perspektiv.",
author = "Karen Borgnakke",
year = "2007",
language = "Dansk",
volume = "27",
pages = "79--90",
journal = "Kvan - et tidsskrift for l{\ae}reruddannelsen og folkeskolen",
issn = "0107-4016",
number = "78",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Motivationsskabende læringsmiljøer

AU - Borgnakke, Karen

PY - 2007

Y1 - 2007

N2 - Artiklen analyserer forholdet mellem kreativitet, motivation og læring på baggrund af empiriske studier i gymnasieskolen og dens it-klasser. De it-baserede strategier og deres inflydelse på professionel og didaktisk motivation identificeres på ledelsesniveau, kollegiale niveauer og det undervisningspraktiske niveau. Afslutningsvist behandles forholdet mellem lyst og pligt set fra elevernes perspektiv.

AB - Artiklen analyserer forholdet mellem kreativitet, motivation og læring på baggrund af empiriske studier i gymnasieskolen og dens it-klasser. De it-baserede strategier og deres inflydelse på professionel og didaktisk motivation identificeres på ledelsesniveau, kollegiale niveauer og det undervisningspraktiske niveau. Afslutningsvist behandles forholdet mellem lyst og pligt set fra elevernes perspektiv.

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 27

SP - 79

EP - 90

JO - Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen

JF - Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen

SN - 0107-4016

IS - 78

ER -

ID: 1369287