Projektportal: Evalueringsportalen

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

Standard

Projektportal: Evalueringsportalen. / Borgnakke, Karen; Borgnakke, Karen (Redaktør).

Projekt Nye Evalueringsstrategier i Gymnasiet: Et pilotprojekt støttet af Undervisningsministeriet. Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, 2008. s. website.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

Harvard

Borgnakke, K & Borgnakke, K (red.) 2008, Projektportal: Evalueringsportalen. i Projekt Nye Evalueringsstrategier i Gymnasiet: Et pilotprojekt støttet af Undervisningsministeriet. Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, s. website. <https://pur.mef.ku.dk/itaka/casestudier/projektportaler/beskrivelse_portaler.pdf/>

APA

Borgnakke, K., & Borgnakke, K. (red.) (2008). Projektportal: Evalueringsportalen. I Projekt Nye Evalueringsstrategier i Gymnasiet: Et pilotprojekt støttet af Undervisningsministeriet (s. website). https://pur.mef.ku.dk/itaka/casestudier/projektportaler/beskrivelse_portaler.pdf/

Vancouver

Borgnakke K, Borgnakke K, (ed.). Projektportal: Evalueringsportalen. I Projekt Nye Evalueringsstrategier i Gymnasiet: Et pilotprojekt støttet af Undervisningsministeriet. Institut for Medier, Erkendelse og Formidling. 2008. s. website

Author

Borgnakke, Karen ; Borgnakke, Karen (Redaktør). / Projektportal: Evalueringsportalen. Projekt Nye Evalueringsstrategier i Gymnasiet: Et pilotprojekt støttet af Undervisningsministeriet. Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, 2008. s. website

Bibtex

@inbook{0d1e1a200f6e11df825d000ea68e967b,
title = "Projektportal: Evalueringsportalen",
author = "Karen Borgnakke and Karen Borgnakke",
note = "Artikel p{\aa} www",
year = "2008",
language = "Dansk",
pages = "website",
booktitle = "Projekt Nye Evalueringsstrategier i Gymnasiet",

}

RIS

TY - GEN

T1 - Projektportal: Evalueringsportalen

AU - Borgnakke, Karen

A2 - Borgnakke, Karen

N1 - Artikel på www

PY - 2008

Y1 - 2008

M3 - Bidrag til rapport

SP - website

BT - Projekt Nye Evalueringsstrategier i Gymnasiet

CY - Institut for Medier, Erkendelse og Formidling

ER -

ID: 17343875