Tidligere arrangementer
19. april 2021: Ny artikel: Projektorganiseret undervisning - andet og mere end en undervisningsform? af Karen Borgnakke
14. april 2021: Webinar: Hvem sagde folkeskolereform? Med oplæg fra Karen Borgnakke, Lene Tanggaard, Thomas Illum Hansen og Sten Runar Ludvigsen.
6.oktober 2020: Vibeke Røn Noer fra forskningsgruppen Innovative læringskontekster modtager uddannelsesministeriets undervisningspris 2020.
21. september 2020: Cecilie Fog-Petersen forsvarer sin ph.d.-afhandling. Karen Borgnakke og Sidse Arnfred har fungeret som vejledere.
27. april 2020: Karen Borgnakke har bidraget til Kvan-tidsskriftet, temanummer Test og Prøver.
19. marts 2020: Karen Borgnakke har bidraget med et kapitel i Oxford Research Encyclopedia in Education.
24. september 2019: Velkommen til Magda Pischetola, gæsteforsker i Sektion for pædagogik, september 2019 - februar 2020.
05. august 2019: Michael Marcussen forsvarede i juni 2019 afhandlingen: "The Impact of Interprofessional Clinical Training in Mental Health Services".
02. august 2019: Karen Borgnakke har bidraget med et kapitel i Oxford Research Encyclopedia of Education.
21. juni 2019: To forskere fra forskningsgruppen Innovative læringskontekster vinder VIAs undervisningspris 2019.
19. juni 2019: Karen Borgnakke bidrager til ny bog om Aktionsforskning.
03. juni 2019: Karen Borgnakke bidrager til bogen "Er der evidens for evidens?".
27. marts 2019: Ph.d.-forsvar v/ Anita Lyngsø: Etnografisk forløbsstudie i netbaseret sygeplejerskeuddannelse – mellem skolen, hjemmet og klinikken.
13. december 2018: Ph.d.-forsvar v/ Tina Kramer: Etnografiske studier i (inter)professionel vejledningspraksis.
23. oktober 2018: Ny bogudgivelse: Meta-Ethnographic Synthesis in Education: Challenges, Aims and Possibilities. Kakos, Fritzsche (eds).
27. september 2018: Karen Borgnakke bidrager til bogen Ethnographic Writing af Jeffrey, B., Russel, L. (Eds.), E&E Publishing of New cottage, Painswick, Gloc, UK GL66UA.
27. september 2018: Ph.d.-forsvar v/ Camilla Kirketerp Nielsen: Uddannelsesetnografiske studier i professionsorienteret spilbaseret læring på den danske dyrlægeuddannelse.
11. april 2018: Ph.d.-kritikseminar om interprofessionalitet og gamebaseret professionslæring.
22. november 2017: Cathrine Sand Nielsen forsvarer sin ph.d.-afhandling Professionsstuderende i det interprofessionelle læringslandskab.
7. juli 2017: Vibeke Røn Noer vandt ErhvervsPhD og Postdoc Foreningens Formidlingspris.
26. april 2017, KUA, lokale 24.1.30 Professional expertise and the ability to integrate skilled habit and critical reflection.
Den professionsorienterede læringskontekst - med fokus på lærerne. Igangværende forskningsprojekter - Diskussion af state of the art og perspektiver.
8. marts 2017, klokken 13-16
KUA, lokale 24.1.30
Symposium om INNOVATION & UDDANNELSE
Den 5. december 2016
KUA2 lokale 15A.0.13
Afslutningsseminar ved Cathrine Sand Nielsen
Fredag den 14. oktober 2016
KUA lokale 27.1.49.