Lærke Vildlyng

Lærke Vildlyng

Ph.d. stipendiat, Ph.d.-stipendiat

Medlem af:


    Udgivelsesår:
    1. 2023
    2. Udgivet
    3. Udgivet

      Integrationens paradoks: Om skolens sproglige opdragelse af etniske minoritetselever

      Vildlyng, Lærke, 2023, Velfærdsarbejdets paradokser. Øland, T. (red.). Syddansk Universitetsforlag

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      Velfærdsarbejdets paradokser - teoretiske afsæt

      Øland, Trine, Vildlyng, Lærke, Thygesen, S., Jensen, Stine Grønbæk, Hamre, Bjørn Frithiof, Brønsted, L. B., Brøndum, T., Brodersen, M. & Bach, S. S., 2023, Velfærdsarbejdets paradokser. Øland, T. (red.). Syddansk Universitetsforlag, s. 9-30

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    5. E-pub ahead of print

      ‘We are not worried about Fatima!’: – circulating affects in educational guidance of racially minoritised students in Danish problematised housing areas

      Vildlyng, Lærke, 2023, (E-pub ahead of print) I: Race Ethnicity and Education. 20 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    6. 2022
    7. Udgivet

      Intersectional perspectives on educational guidance at schools in problematized public housing areas: concern as a sticky category

      Vildlyng, Lærke, 23 aug. 2022.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

    8. Udgivet

      Equal access to education for all? Intersectional perspectives on educational guidance at schools in problematized public housing areas

      Vildlyng, Lærke, 10 aug. 2022.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

    ID: 226573041