Konstruktionsarbejdets mange facetter - om undervisning i at observere

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Konstruktionsarbejdets mange facetter - om undervisning i at observere. / Øland, Trine; Andersen, Peter Østergård.

I: Nordisk Pedagogik, Bind 23, Nr. 1, 2003, s. 49-61.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Øland, T & Andersen, PØ 2003, 'Konstruktionsarbejdets mange facetter - om undervisning i at observere', Nordisk Pedagogik, bind 23, nr. 1, s. 49-61.

APA

Øland, T., & Andersen, P. Ø. (2003). Konstruktionsarbejdets mange facetter - om undervisning i at observere. Nordisk Pedagogik, 23(1), 49-61.

Vancouver

Øland T, Andersen PØ. Konstruktionsarbejdets mange facetter - om undervisning i at observere. Nordisk Pedagogik. 2003;23(1):49-61.

Author

Øland, Trine ; Andersen, Peter Østergård. / Konstruktionsarbejdets mange facetter - om undervisning i at observere. I: Nordisk Pedagogik. 2003 ; Bind 23, Nr. 1. s. 49-61.

Bibtex

@article{b368f8d0ed2b11dcbee902004c4f4f50,
title = "Konstruktionsarbejdets mange facetter - om undervisning i at observere",
author = "Trine {\O}land and Andersen, {Peter {\O}sterg{\aa}rd}",
year = "2003",
language = "Dansk",
volume = "23",
pages = "49--61",
journal = "Nordic Studies in Education",
issn = "1891-5914",
publisher = "Universitetsforlaget AS",
number = "1",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Konstruktionsarbejdets mange facetter - om undervisning i at observere

AU - Øland, Trine

AU - Andersen, Peter Østergård

PY - 2003

Y1 - 2003

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 23

SP - 49

EP - 61

JO - Nordic Studies in Education

JF - Nordic Studies in Education

SN - 1891-5914

IS - 1

ER -

ID: 3061163