Konstruktionsarbejdets mange facetter - om undervisning i at observere
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Konstruktionsarbejdets mange facetter - om undervisning i at observere. / Øland, Trine; Andersen, Peter Østergård.
I: Nordisk Pedagogik, Bind 23, Nr. 1, 2003, s. 49-61.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Øland, T & Andersen, PØ 2003, 'Konstruktionsarbejdets mange facetter - om undervisning i at observere', Nordisk Pedagogik, bind 23, nr. 1, s. 49-61.
APA
Øland, T., & Andersen, P. Ø. (2003). Konstruktionsarbejdets mange facetter - om undervisning i at observere. Nordisk Pedagogik, 23(1), 49-61.
Vancouver
Øland T, Andersen PØ. Konstruktionsarbejdets mange facetter - om undervisning i at observere. Nordisk Pedagogik. 2003;23(1):49-61.
Author
Bibtex
@article{b368f8d0ed2b11dcbee902004c4f4f50,
title = "Konstruktionsarbejdets mange facetter - om undervisning i at observere",
author = "Trine {\O}land and Andersen, {Peter {\O}sterg{\aa}rd}",
year = "2003",
language = "Dansk",
volume = "23",
pages = "49--61",
journal = "Nordic Studies in Education",
issn = "1891-5914",
publisher = "Universitetsforlaget AS",
number = "1",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Konstruktionsarbejdets mange facetter - om undervisning i at observere
AU - Øland, Trine
AU - Andersen, Peter Østergård
PY - 2003
Y1 - 2003
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 23
SP - 49
EP - 61
JO - Nordic Studies in Education
JF - Nordic Studies in Education
SN - 1891-5914
IS - 1
ER -
ID: 3061163